woensdag 9 december 2020

Knuffelkaarten



Een vriendin van Nomi zette
een actie op om de bewoners
van het rusthuis leuke
post te bezorgen.
Iedereen kreeg een aantal
personen toe gewezen en 
Nomi vroeg of ik iets
toepasselijk kon maken.
Dᴀᴛ ᴅᴏᴇ ɪᴋ ᴍᴇᴛ ᴘʟᴇᴢɪᴇʀ!


Ik maakte dit ontwerp.
De tekst van Marianne Design
past er perfect bij.
Ik gebruikte fijne stempels
uit een setje van 
Hello Bluebird.


Op de envelop stempelde
ik een label van SU met
een lief vogeltje op.
Daarin kon de naam en het
kamernummer van de persoon.


Zo toverden we bij zes
bewoners een glimlach
op hun gezicht.
De achterkant van de envelop
kreeg nog een mooie boodschap.

Dit verhaal heeft nog een vervolg
maar
𝐝𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝐦𝐨𝐫𝐠𝐞𝐧!

🅕︎🅘︎🅙︎🅝︎🅔︎  🅓︎🅐︎🅖︎

 

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten, hier worden heel veel mensen blij van!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een mooi en lief gebaar, Sarah!
    Leuke knuffelkaartjes heb je gemaakt met mooie teksten en prachtig afgewerkt! Ben benieuwd naar het verhaal...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leuk idee van de vriendin van Nomi. Ik weet zeker dat het erg gewaardeerd gaat worden. 'k Ben erg benieuwd naar het vervolg...
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten, heel fijntjes.
    Dat zal zeker gewaardeerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, wat een goed initiatief! En schitterende kaarten, Sarah. Ik ben benieuwd naar het vervolg.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve mooie kaartjes, ik vind ze prachtig.
    Een heel mooi gebaar in bijzondere tijden.
    Liefs,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee en ook super mooie kaarten, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieflijke kaartjes, en zeer attent van je.
    Nu zijn we extra nieuwsgierig naar morgen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve actie is dit.
    Je maakte prachtige kaartjes.
    Het mooi gedaan met die mini stempeltje.
    De tekst pari ik goed bij kaartjes voor deze gelegenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super idee zeg! Prachtige kaartjes heb je er voor gemaakt, dat doet de mens goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief van de vriendin van Naomi om met zo een idee te komen en jij heb er echt leuke knuffelkaartjes voor die bewoners gemaakt...Mooi gedaan Sarah....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoe je die kleine stempels zo goed plaatste om een elegante kaart te krijgen; doet me denken aan een fris katoentje voor een kussen... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah