zondag 20 december 2020

Stickey Sunday #29



Vandaag ben ik er met een kaartjes  
die ik versierde met washitape.


Deze kaartjes zijn van een organisatie 
voor een goed doel. Ik vind de prentjes 
super mooi, maar ik hou niet van
dat gladde en dunne papier.
Dus besloot ik om er nieuwe 
kaartjes mee te maken.


Ik sneed de prentjes uit en voegde
er teksttape aan toe.


De witte rand rond zo'n prent
doet echt veel, het brengt rust.
Deze foto met alle lichtjes vind
ik echt zo sfeervol.


Dit plaatje met een bloemenmeisje 
kwam ik ook nog tegen en met
wat tape erbij werd het ook een
lief kaartje. Tijdens het maken wist
Ik direct voor wie het  zou zijn.


Hier zien jullie mijn 4 kaartjes 
samen met de gebruikte tapejes.

Super bedankt voor al jullie
geweldige reacties op mijn 
gestipte kerstballen.

Oja, er is beslist door de veiligheidsraad
om de kerstvakantie niet te verlengen.
Elk land pakt de coronacrisis
toch anders aan.
Ik hoop dat iedereen zich met
de feestdagen aan de regels houdt.

En over mijn bericht van gisteren...
Inderdaad de ENGEL miste.
Hij hangt op hoor, want ik heb de
traditie om Jezus te verstoppen
in het kleed van de Engel en op
Kerstmis mogen de kinderen die dan
tevoorschijn halen.
Even helemaal vergeten, maar
de kinderen hadden het direct 
opgemerkt en ook 
Martha en Daphne!

๐Ÿ…•︎๐Ÿ…˜︎๐Ÿ…™︎๐Ÿ…︎๐Ÿ…”︎   ๐Ÿ…ฉ︎๐Ÿ…ž︎๐Ÿ…︎๐Ÿ…“︎๐Ÿ…︎๐Ÿ…–︎ 


 

11 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan sarah
    Ik vind matten ook altijd mooier en dat zie je bij deze kaartjes ook, de afbeeldingen vind ik ook prachtig zo kom je weer op een leuke manier aan meer kerstkaartjes!
    O, das fijn nieuws dan kunnen de kinderen gewoon weer naar school, mijn kleinkinderen vinden thuisschool echt niks...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Sarah, prachtige afbeeldingen die je tot leven bracht.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had de kerstballen gemist! Wat een tof idee is dat! Echt superleuk! Die ga ik onthouden.
    En intussen weet ik dat dat de Engel mist. hihihi... heeft zo zijn voordelen als je wat mist.
    Deze recycle kaartjes zijn ook leuk! Ik doe dat ook regelmatig zoals je weet. Altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om er toch een mooi kaartje mee te maken, heb er dit jaar ook een serie gebruikt en verbouwd, zonde om weg te gooien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je echt leuk gedaan, de kaarten zien er zelfs nog mooier uit.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt de kaarten mooi gepimpt met de washitape. En ik wil je bedanken voor je lieve woorden op mijn blog.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee om te recyclen, mooie kaartjes zijn het geworden. Ook de gepimpte kerstballen zijn mooi geworden.
    Fijn voor Aranka dat ze een eigen nestje heeft, dat wordt wennen voor jullie. Wil je haar adres bezorgen, dan krijgt ze een kaartje.
    Bedankt voor je reactie op mijn Blog.
    Geniet van de feestdagen, ook al zullen ze anders zijn dan de voorbije jaren.
    Groetjes en hou jullie gezond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi erg mooie kaartjes. Ga ik ook eens doen op deze manier.
    Erg leuk.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om kaarten zo te hergebruiken. Sterkte met alle beperkingen, hopelijk gaat het volgend kaar beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie hรฉรฉl veel mooie kerstkaarten hier op je blog. Van harte dank ook voor jouw mooie kaartje, blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah