donderdag 24 december 2020

Kerstkaarten donderdag #52



Vanavond geef ik dit kaartje
aan mijn mama.
Ze komt voor een kort bezoekje
langs zodat ze niet heel de avond 
alleen moet door brengen.
Met de hoge corona cijfers houden
we het liever kort en krachtig en
wellicht maken we samen een 
avondwandeling, dat is zeker veilig.


Ik probeer elk jaar iets te maken met
een roodborstje want als ze dat vogeltje
ziet in haar tuin, dan is haar dag goed.
Ik koos een mooi paars papier uit
en op het kaartje kwam een ❤️
Vanbinnen schreef ik een liefdevolle
tekst, ze heeft een moeilijk jaar 
achter de rug, in deze coronatijd
mist ze mijn papa nog harder.


Ook mijn ( half ) zusje is een 
grote paars liefhebber.
Zij kreeg dit kaartje met de
post op gestuurd.


De tekst en de Roodborstjes
recycleerde ik van 
oude kerstkaarten.
Op deze kaart zette ik met
een fineliner wat lijntjes op de
kaart, dat geeft altijd iets extra.


Op mijn kaarten is sneeuw
te zien  dus
ik doe graag mee met
4 SCB #39 ' sneeuw ' en 
natuurlijk 52 WTC.

Vandaag gaan we heel de dag
 vanalles lekkers klaarmaken en 
vanavond lekker smullen.
We hebben samen een kerstdiner
samengesteld en iedereen heeft
een taakje.
Vanavond gaan de 
Secret-Santa-pakjes open,
morgen laat ik zien wat 
ik maakte πŸŽ…

Voor iedereen een fijne
kerstavond, maak er ondanks
de beperkingen toch een 
mooie avond van.

πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„
 

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten zijn dit, Sarah.
    En jullie ook fijne feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten. En met zo'n verhaal erbij extra speciaal. Hopelijk heb je mooi, droog weer en kun je lekker wandelen met je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes met die lieve roodborstjes, Sarah. En ja, het is een moeilijk jaar, zeker als je iemand moet missen. Fijn dat jullie elkaar vanavond even zien.
    Fijn dat je er weer bij bent bij 52WTC!
    Mooie dagen!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve kaartjes Sarah, wens je een droge avond toe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten met het roodborstje, Sarah
    Geniet van jullie gezelligheid!
    Fijne dagen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi je kaarten met de roodborstje. Jullie ook fijne kerstdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je twee mooie kaarten gemaakt voor je Mama en zusje! Ze zullen het allebei waarderen! Een fijne wandeling en kerstavond!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie, persoonlijke kaartjes!
    Fijne avond, geniet van en met elkaar....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk bedankt voor je deelname aan onze sneeuw-challenge op het 4 Season blog ;)
      grtz Colien

      Verwijderen
  9. Twee mooie kerstkaarten met lieve roodborstjes in de hoofdrol Sarah. Geniet van wat wel kan.
    Fijne knusse kerstdagen gewenst.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee hele mooie kaartjes Sarah, je hebt weer 2 mensen gelukkig gemaakt.
    fijne Kerst, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie kaartjes..
    En ja ik geloof dat het een moeilijk jaar is voor je moeder alleen zijn in deze tijd is vreselijk.
    Hopelijk kun je lekker droog een rondje wandelen hier valt het af en toe met bakken uit de lucht.
    Fijne kerstdagen en pas goed op jezelf.
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaartjes met roodborstjes erop.
    Vanavond is het hier rustig met zijn tweetjes. Morgen met mijn moeder en jongste zoon.
    Geniet van de feestdagen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gezellig samen met de mama wandelen, topidee ! Fijne kerstavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het zijn 2 super mooie kaartjes Sarah, en lief zo een kerstkaartje daar zal ze zeker heel blij van worden
    hopelijk hebben jullie een gezellige avond gehad, alleen het wandelweer zal tussen de buien door gegaan zijn.. Ik vond het vandaag heel koud en nat...

    Ik wens je fijne Kerstdagen
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een leuk, gezellig kaartje heb je gemaakt
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart heb je gemaakt voor de sneeuw challenge van 4-Season Challenge Blog. Bedankt voor je deelname.
    De allerbeste wensen voor 2021 en laten we er weer een mooi creatief jaar van maken.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah