vrijdag 25 november 2022

22-11-22 * Art Journal #39/2



Dinsdag was het weer zo'n 
leuke datum met mooie getallen.
Die wou ik vastleggen in 
mijn Art Journal.


De achtergrond had ik al een hele tijd
geleden gemaakt.


Met de gelliplate maakte ik de afdrukken.


Ik gebruikte dit om de rondjes te maken.


Eerst maakte ik de tekst.
Het was een quote van mijn tasje thee.


Op de andere pagina stempelde ik
met donkerblauwe inkt 
verschillende stempels.


Ik besloot om het verder zo te laten.


Ik laat de mooie tekst nog
een keertje zien. 


Weer een pagina klaar!
Mijn Art Journal is aan het vol
geraken, nog enkele pagina's.
Ik ben er mee gestart in 2019 en 
het doel is om er weer een boekje 
van te maken. (Ergens in 2023)

🍁Fijne dag🍁




3 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Sarah
    Inderdaad bijzonder die datum en dat nog wel op de verjaardag van mijn oudste dochter die is 40 geworden op 22- 11-22 dubbel bijzonder dus, ik ga volgende week saampjes met haar lunchen, het grote feest aanstaande zaterdag is voor mij te druk..
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie Art Journal pagina met deze bijzondere datum en de leuke bestempelde bladzijde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf zeg! Echt mijn kleur. Dat zal vast een heel mooi boekje worden..

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah