woensdag 2 november 2022

Sarah daagt GerJanne uit #9 'Out of this world'



Het is weer een uitdagingsdag.
Deze keer tussen GerJanne en mij.


Ik stuurde GerJanne deze stempels op
en gaf ons de volgende opdracht:
Maak een ruimtekaart met de stempelset
 'Out of this world' van Lawn Fawn.
Deze keer is designpapier niet toegelaten.
Gebruik je distress of distress oxide inkten 
om een achtergrond te creëren.


Ik gebruikte deze kleuren inkt en
een stencil om sterren te maken.


Met mijn oude aquareldoos gaf
ik de stempels kleur. 


Dit werd het eindresultaat.


Het ruimtepak en de raket gaf ik nog
een glimlaagje. Je ziet het een
beetje op deze foto.

Ik ben benieuwd wat GerJanne maakte.

Morgen brei ik aan dit bericht nog
een vervolgje. Graag tot dan 











 

8 opmerkingen:

  1. Ah, leuk deze ruimtekaart! jouw heelal is wat lichter van kleur dan de mijne, maar het idee is het zelfde. En de kleur van het pak is echt anders.....
    Dank je wel voor de uitdagingen. Nu ben ik weer aan de beurt. Even een pauze inlassen wegens de eindejaarsdrukte/feestdagenen dan stuur ik je wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook superleuk, Sarah
    Kom net bij GerJanne vandaan, zij had de achtergrond wat donkerder gemaakt, een hele leuke uitdaging met dezelfde figuurtjes en toch allebei zo verschillend en allebei zo'n mooi resultaat!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze achtergrond vind ik ook heel mooi (ik kom net bij GerJanne vandaan)
    Wat een leuke stempelset met bijpassende tekst is dit!
    Wat heb je mooi gekleurd, wat knap gedaan met de acrylverf, dat vind ik erg lastig.
    Ik ben benieuwd naar morgen, kom zeker even terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke opdracht heb je bedacht, en met een heel leuk resultaat!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook jouw kaartje is super gaaf Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey, wat leuk dat jullie ook de ruimte ingaan vandaag! Puur toeval, want ik had mijn ruimtekaartjes al ingepland staan, grappig! Je kaartje is erg leuk, vooral de sterretjes op achtergrond zijn erg geslaagd.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah