woensdag 30 november 2022

Kleurenkaartenteam: nachtblauw en neongroen



En ja hoor ook de maand november
is weeral bijna gepasseerd, maar niet
voordat het Kleurenkaartenteam
weer ik actie schiet met het duo
Nachtblauw en Neongroen.


Ik haalde deze keer een embossing
snijmal boven met hexagons.
Op zes plekken snijdt deze mal ook
 zeshoeken uit en daar achter legde
ik neongroen.
1 uitgesneden witte zeshoek tekende
ik 5 keer over op nachtblauw papier en
alle 5 plakte ze ik ze op.
Daarna koos ik een tekst uit en 
schreef hem op een dunne strookjes.


Het groene papier heeft glitters en
dat zie je op deze foto beter.
( bedankt Nancy, door jou moest ik
mijn papier niet doorzoeken)
En alweer:
embossing ✅ & You ✅
Nog 1 keer!

Alle andere deelnemers vind 
je bij Martina

🍂Fijne dag🍂

 

20 opmerkingen:

  1. Kom er maar eens op.
    Deze kaart is prachtig door de eenvoud.
    De tekst is héél erg mooi, wat heb jij toch vaak mooie teksten die de ontvanger heel goed zullen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Sarah....dat heb je leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met die hexagons, Sarah! En mooie tekst!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk weer Sarah, met je extra uitdagingen erbij!!
    Tot het volgende KKT!! (en al eerder natuurlijk)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super kaartje voor de KKT. Heel mooi bedacht.
    Claudia

    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje met de hexagoon stans. Leuk idee om er een paar andere kleuren te doen! en die tekst erbij maakt het kaartje heel byzonder! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Sarah
    Mooi deze kleurtjes bij elkaar en leuk in hexagonvorm, ook de tekst vind ik prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een mooi, geslaagd CAS kaartje. Helemaal mijn ding.
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie geslaagde fijne kaart.
    Ik sta ernietbij maar doe wel mee
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. deze zijn leuk geworden zo ! mooi gemaakt
    heel fijn dat je weer meedoet deze maand,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk! Deze stans is ook superleuk en de tekst heb je heel mooi geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Sarah,
    Deze is eenvoudig mooi..
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee is dit zeg! lekker fris ook met een prachtige tekst. Ook jouw mollenkaartje is super. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou Sarah.....wat een hexagons.....zo LEUK allemaal.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk gedaan met de honingraatjes Sarah! Het is even wat werk, maar dan heb je ook wat 😊 Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart, het glittergroen geeft een extra dimensie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super gedaan. Jij laat zien dat je de gevraagde kleuren ook subtiel kan gebruiken. Mooie teksten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk kaartje Sarah, mooi did kleuraccenten in de honingraatachtergrond! Blij dat de papiertjes van pas kwamen!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sorry voor de late reactie had helaas niet eerder tijd voor het blogrondje.
    Dat is een hele mooie stijlvolle kaart zo.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah