vrijdag 18 november 2022

Mozaïek stempels-Deel 3-Grote stempel



Vandaag deel 3 van mijn mozaïek stempels.
Deze foto is een collega van de afdrukken
van mijn grote stempel.


Ik begon in mei 2021 met het 
uitsnijden van deze stempel.
Later sneed ik nog drie stempels
uit zodat ik een meerlagen druk 
kon maken.


Dat werden deze 4 stempels.


In juli 2021 maakte ik deze afdruk,
ik wou nog meer experimenten maar
door drukte is het gewoon blijven liggen.


Maar vorige maand haalde ik
 de stempels weer boven en
maakte deze afdruk.


Ik experimenteerde met verschillende
inkten. Deze keer heb ik de stempel
geroteerd en dan is het weer 
helemaal anders.


Deze inkten geven een donkere afdruk.
Het is nog wat zoeken welke inkten 
geschikt zijn voor mijn stempels,
maar het is fijn om met 
dit project bezig te zijn.
Mijn einddoel is om er een
boekje van te maken.
Morgen nog meer stempels
in deel 4.

🍁Fijne dag🍁




 

7 opmerkingen:

  1. Opnieuw prachtig Sarah
    Je bent lekker bezig geweest met de stempels!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie serie stempels. Ik snap wel dat je daar een boekje van wil maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gaaf! Heel knap hoe je dat zo mooi voor elkaar hebt gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er mooi uit Sarah knap gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat bijzonder, die mozaiek stempels, Sarah. Zo mooi gemaakt met je guts. En prachtige stempelwerken mee gemaakt. Ik heb deel 1 en 2 ook even teruggekeken. Mooi en kleurrijk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent lekker aan het experimenteren geweest met je zelfgemaakte stempels. Erg leuk om te zien wat een verschillende afdrukjes je ermee kunt maken, ook met de kleinere stempels in je vorige blogberichten. Ik denk ook leuk om op stof een eigen patroon af te drukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit zijn ook hele mooie afdrukjes die je ontworpen hebt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah