donderdag 24 november 2022

Kerstkaartendonderdag #47 ' Rood en wit '



Vandaag wil ik jullie een reeks
kerstkaarten laten zien wat ik
maakte met papier van Joy craft.
Ik wou het papier zo gunstig mogelijk
snijden en ik wou het woord 
Christmas in het midden hebben.
Er waren drie vellen van het mooie
papier dus sneed ik eerst smalle strookjes 
voor op een smalle kaart.
Dit werd de eerste kaart.


Dit de tweede.


Ik koos voor een lief beertje
van mft en gaf het mutsje een
reliëf randje.


Hier zie je de twee kaarten 
naast elkaar.


Ik sneed ook bredere stroken uit 
en maakte daar ook kaarten mee.
Dit is nummer 1.


Dit nummer 2.
Ik stempelde lieve huisjes
van Lawn Fawn en 4 ijskristallen.


Met mijn stipstokjes en witte verf
maakte ik sneeuw op de achtergrond.
Op de daken en de grond deed 
ik nog een sneeuw laagje.


Het tweede duo.


En omdat er dus drie vellen waren,
herhaalde ik alles nog twee keer en
zo had ik 12 kaartjes in rood en wit.
Ik ga mijn kaartjes linken 
bij 52 WTC.

Niet te geloven, volgende maand
is het kerstavond....

🍁 Fijne dag 🍁

 

17 opmerkingen:

  1. wat een mooie serie kaartjes leuk in het rood met wit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, zo gaat het lekker vooruit ! leuke kaartjes heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...goed bezig en een super mooie serie kerstkaarten, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldige serie in rood/wit!!!
    ja inderdaad over een maand Kerstavond wat gaat de tijd toch snel.
    Gezellig dat je vandaag een kerstkaart laat zien op de 52WTC blog.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, dat is een mooie reeks, Sarah. Wat leuk met die tekst zo mooi in het midden, mooi papier!
    Ja, ongelooflijk dat het over een maand kerst is, waar blijft de tijd toch...
    Fijn dat je er weer bij bent deze week op 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, wat een stel mooie kerstkaarten, wat heb je dat goed gedaan. Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 12 super leuke en warme kaarten..dát schiet lekker op Sarah!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super deze serie kaartjes,mooi papier in combinatie met huisjes en ijsbeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke serie is het geworden Sarah!
    Zo schiet het wel lekker op he!
    Ja inderdaad....over precies een maand is het kerstavond....niet te geloven!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat slim zeg om eerst het papier zo te knippen dat je de teksten goed hebt.
    En je hebt Er weer een toffe serie bij.
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig wat een knap gebruik van het dessin-papier Sarah. Het is een hele gave serie geworden.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie serie heb je gemaakt.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie serie. Ik word helemaal vrolijk van de rode kleur, de beertjes en de huisjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het zijn heel leuke kaartjes. Past mooi in mijn midweek van de series.... Ik heb dat papier ook en het is echt leuk. En ja, nog een maand. Maar eerst nog allerlei andere feesten hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuke kaarten!
    Ja, nu je het zegt.... het is al de 24ste....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke serie kaarten maakte je met dit kerstpapier.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. toffe reeks kaarten, die met het beertje zijn superlief!
    groetjes en fijn weekend
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah