dinsdag 22 november 2022

Mozaïek stempels-Deel 7- Het boekje is af!


Vandaag de laatste post over
mijn mozaïek stempels want mijn 
boekje is klaar!
Afgelopen week kon je het proces
bekijken in meerdere delen.
Op deze foto zien jullie het afgewerkte,
genaaide boekje, maar ik neem jullie
in dit bericht mee in 'the making-of '.


Niet al mijn afdrukken waren van 
de eerste keer goed,
maar ik hield alles bij en knipte
 er kleine vierkantjes van.


Met het idee om op de voorkant pagina
een collage te maken.
Ik schikte alles op een pagina, 
maar ik had al gauw door dat ik
er twee pagina's mee kon vullen.


Hier zijn ze allemaal geplakt.
Je ziet hier de voor en achterkant.
Dit gaat de kaft van mijn boekje gaat worden.
Langs binnen heb ik voor roze gekozen.


Met de naaimachine maakte ik
een zigzakstiksels over de twee pagina's.


Daarna werkte ik alle draadjes weg.
Ik plakte de roze pagina's en
deze twee kleurrijke pagina's
op een karton zodat ik een kaft had
voor mijn toekomstige boek.


Al mijn stempelafdrukken plakte ik
op geplooide A4 pagina's.
Daarna voorzag ik mijn katernen en 
de kaft van gaatjes.


Toen kon het leuke werkje beginnen,
het boekje naaien!
Dat vind ik zo ontspannend.


En voila, het boekje is genaaid!


Hier nog eens het afgewerkte boekje
op de foto.


Als je het open doet is dit de eerste
pagina.
Ik ben zo blij dat ik dit kan afvinken
van mijn todo-lijstje.


Dit is het midden, hier zie je 
goed dat het boekje genaaid
is met de hand. 


Dit is het einde van het boekje.
Het was een fijn project om aan
te werken. 
Ten slotte krijgen jullie nog een
filmpje te zien van mijn boekje.
Ik splitste het op in twee delen.


Deel 1


Deel 2 

Bedankt om mijn blog te bezoeken 😉
Hopelijk hebben jullie genoten
van mijn mozaïek-stempel-avontuur.

🍁 Fijne dag🍁















7 opmerkingen:

  1. wow, wat een werkje ! heel mooi resultaat
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Sarah, dit is toch wel de kroon op je mozaiek werk!
    Wat mooi gebundeld in een boekje
    Ben er zeer van onder de indruk
    En jij hebt een mooi naslagboekje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sarah,
    Waaw! Wat een werk heb je er van gemaakt. Wel fijn dat je het nu gebundeld hebt en dat je het zo kan bewaren...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf boekje, schitterend naslagwerk, daar kun je lang van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooo, ik heb je filmpjes even bekeken en wat een schitterend werk! Heel mooi naslagwerk is het zo geworden. Was je zelf ook niet verrast door de resultaten?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een boekje om heel trots op te zijn. Wat is het mooi geworden! Leuk om de filmpjes even te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah