donderdag 3 november 2022

Nog steeds in de ruimte 💫


Vandaag neem ik jullie nog een 
keer mee naar de ruimte.


Colien stuurde bij post voor Jaro 
( in de zomervakantie)
een kleine verrassing op:
deze leuke onderdelen van de 
Set Stargazer van MD.
Er was geen uitdaging aan 
verbonden, zomaar...


Eén namiddag zat ik met mijn 
fantasie in de ruimte.
Ik combineerde het ineens
met de uitdagingen die ik nog
moest maken met Colien en GerJanne.
( Die ik zelf bedacht had 🌟 )


Dit kaartje maakte ik alvast
voor mijn broer 
(januari jarig )


En dit kaartje maakte ik alvast
voor Moriander.
( Februari jarig )
De tijd gaat hier de laatste tijd zo snel,
dus toch fijn dat ik voor hen al 
een toepasselijk kaartje heb.


De snijmallen die Colien me 
opstuurde zijn echt leuk.
Op dit kaartje krijgen ze alle aandacht
doordat ik ze op een wit kaartje plakte.
Ik doodelde nog een lijntje aan de buitenkant
van het kaartje en rond de tekst. 


Op het einde van die middag kon
ik GerJanne en Colien laten 
weten dat ik klaar was met
mijn bedachte uitdagingen.
En ik had er nog twee extra bij!
Bedankt Colien, voor het extraatje!

Fijne dag 💫







 

13 opmerkingen:

  1. Heel gave ruimte kaarten Sarah! Fijn dat je al wat vooruit kon werken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk deze ruimtekaartjes. Wat leuk dat je die stansjes zomaar kreeg van Colien. Dat is nou de kracht van blogland vind ik.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten Sarah
    Fijn dat je alvast klaar hebt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk gedaan Sarah....en zo heb jij mooi je kaartjes al klaar liggen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaarten, knap gedaan. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuke serie ruimtekaarten, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk stel ruimtevaart kaarten. Handig om vast de verjaardagskaart voor Moriander klaar te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk!!
    Vooral die voor Moriander vind ik erg leuk, echt een kaart voor hem.
    En...... je kan het maar klaar hebben, kan je dat weer afvinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De tijd gast niet alleen bij jullie heel snel hoor, hier vliegt hij ook om. Dus heel fijn dat je die kaarten al klaar hebt, is het maar uit je hoofd. Ik vind vooral dat doodle lijntje bij de kaart voor Moriander zo leuk. Ga ik vast en zeker ook een keer gebruiken.
    Liefs en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Sarah,
    Het werd dan ook een leuke serie!
    Wow, Moriander werd al 15! Wat gaat het toch snel hé!
    Felicitaties voor de jarige!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke serie ruimte kaartjes heb je gemaakt, ze zijn net als de eerdere van afgelopen week echt voor jongen mannen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke kaartjes heb je gemaakt met de stansjes, stoer zijn ze! grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. das een leuke, mooi gedaan
    Stunning creation
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah