donderdag 17 november 2022

Mozaïek stempels-Deel 2- Meerkleurige afdrukken



Gisteren plaatste ik deel 1 op mijn blog,
vandaag laat ik jullie verder genieten 
van veel kleurtjes.


Met mijn nieuwe inkten en mijn
oude distress inkten nam ik in
juli 2021 mijn eigen stempels er 
weer bij. Ik maakte van sommige 
stempels nog een derde, vierde 
of vijfde variatie en gingen weer
experimenteren met kleur.


Van dit patroon sneed ik 
3 variaties en ik begon
te stempelen.


Deze combinatie van kleuren vind 
ik heel mooi.
 Zoals je ziet kan je met slecht 3 stempels
 veel variatie brengen. 


6 keer hetzelfde patroon maar door
te spelen met kleur telkens anders. 


Door dezelfde stempels te roteren
krijg ik weer een heel ander patroon.


Met dezelfde stempels maar met
andere kleuren kreeg ik helemaal
andere afdrukken. 


Hier liet ik de kleuren overlopen.


Hier speelde ik met kleuren die
dicht tegen elkaar aanleunen en gebruikte
ik weer een set andere stempels.


Namelijk dit viertal.


Ik maakte nog een setje van 5.


Met die 5 stempels met telkens een 
kleine variatie maakte ik deze afdrukken.


En ook deze.


Nog een detailfoto. De kleuren zijn zomers
want de foto's dateren van zomer 2021.


Hier nog een detailfoto.
Ik had nog veel ideeën maar het is
door drukte blijven liggen.
Maar afgelopen oktober 
heb ik het weer opgepakt en
morgen in deel 3 kunnen jullie 
een vervolg lezen.

🍁Fijne dag 🍁

 

12 opmerkingen:

  1. wat heb jij je weer lekker uitgeleefd ! leuke resultaten heb je hier
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig resultaat, Sarah
    Het mooie is dat als je ze naast elkaar plaats je steeds weer andere motieven krijgt, heel mooi!
    Liefs Martha en morgen kijk ik weer....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er prachtig uit Sarah. Ik kan me voorstellen dat je hier veel plezier aan beleeft hebt om het te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent lekker bezig!! En vrolijk geworden allemaal. En zo mooi om te zien wat kleur doet.
    Hier in de kerstkaartjes. Maar dit project rond ik straks helemaal af (moet alleen de enveloppen nog)
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooooo mooi Sarah en ook je post van vorige week, nog eenvoudiger maar daarom niet minder mooi en hele vrolijke kleuren. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om zelf je stempels te gutsen en dan te laten zien wat voor prachtige afdrukken je er mee kan maken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je was helemaal uit beeld, géén idee wat Blogger allemaal doet maar het is nu hopelijk opgelost! Knap dat je dit kunt, het lijken net prachtige tegeltjes!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw, deze post is bijna nog mooier dan de eerste! Wat moet de derde dan wel niet worden!? Ik ben benieuwd. Het ziet er zo vrolijk uit, door die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Sarah,
    Super mooi! Bewondering alom!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow!! Jij kunt er wel een workshop mee gaan geven, zelf stempels maken en hoe af te drukken.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah