dinsdag 15 november 2022

Margo daagt Sarah uit #19



Vandaag is er weer een duopost!
Dit is mijn uitwerking van
de uitdaging die Margo
voor me had.


 Dit was de opdracht:
  Je bent vrij hoeveel van de papiertjes je gebruikt maar ik wil minstens 1 label zien op je kaartje. 



Ik gebruikte maar liefs drie labels en
knipte nog een leuke cactus uit.
Ik ben benieuwd wat Margo maakte.
Je kan haar creatie HIER bekijken 😉


De nieuwe uitdaging voor Margo en
mij is eentje die ik bedacht, want het wordt
hoog tijd dat ik iets doe met mijn 
alcoholinkten. 😉
Ik stuurde Margo afdrukken op 
van de stokstaartjes van MD en de
opdracht is simpel:
Maak een achtergrond met 
alcoholinkten.

🍁 Fijne dag 🍁






 

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Sarah.
    Het blijft leuk zulke uitdagingen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, Sarah
    Prachtig met die labels
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart in natureltinten.
    Succes met de nieuwe uitdaging

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lief kaartje met de kleine labeltjes. Wat een gezellig Sint Maarten tafereeltje. Weer een bijzondere mijlpaal nu de jongste voor de laatste keer meeloopt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Sarah,
    Dat heb je mooi voor elkaar gekregen... Alles past bij elkaar... Benieuwd naar de volgende uitdaging.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof kaartje met deze plantjes, labeltjes genoeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart en een toffe nieuwe uitdaging.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met al die labeltjes.
    De nieuwe uitdaging wordt vast heel kleurrijk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gemaakt Sarah, en ik ben benieuwd naar je andere opdracht.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah