woensdag 23 november 2022

De was ophangen was nog nooit zo leuk!



Allemaal sokken op een rij!
Rara, van wie zouden de sokken 
met stippen zijn?
Bij de wasspelden hoort een
verhaaltje.


Vorige maand gaf mijn mama me 
houten wandspelden kado.
(Ondertussen gaat het super met haar
en heeft ze haar mobiliteit weer 
helemaal terug.)
Omdat ik haar in september en oktober
zo goed geholpen had wou ze me een
klein nuttig kadootje geven.
Ze weet dat ik altijd VEEL was moet 
ophangen, dus dit was zeker nuttig.
Ik wou ze personaliseren zodat ik 
wist dat ze van haar kwamen.


Ik vertelde Nomi van mijn idee en
samen zaten we een namiddagje 
aan de eettafel met onze houtbrander.
Nomi doet dat heel graag en is er 
ook super goed in.


Ze maakte 24 Floral wasspelden.


Ik hield het eerder abstract.
Ik gebruikte de opzetstukken met
de verschillende vormen en voegde
stipjes toe.


Samen hebben we deze leuke 
wasspelden collectie gecreëerd.


Als ze niet aan mijn wasrekje hangen 
dan bewaar ik ze in dit zelfgemaakte mandje.

Was ophangen is nu een stuk leuker!

Super Bedankt voor al jullie
enthousiaste reacties op
mijn mozaïek boekje !

🍁Fijne dag🍁



 



13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, daar ga je veel plezier aan beleven.
    ( de houten gaan je leven lang mee, de plastieken knappen op den duur af)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat leuk Sarah
    En wat creatief je eigen wasknijpers in een eigen knijpermandje
    Zo leuk dat jullie wasspelden zeggen, ik word altijd blij van jullie mooie zachte taal
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo heb jij de mooiste wasknijpers van de wereld!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, ha Martha schrijft precies wat ik had willen schrijven daar heb ik niets meer aan toe te voegen eigenlijk. Ze zijn ontzettend leuk geworden die wasspelden/knijpers.
    Ook je mozaik boekje is een beauty. Ik vind het zo knap dat je zelf die stempels hebt gesneden. Dat is iets wat ik nooit voor elkaar heb gekregen.
    En ook leuk dat je die spelden/knijpers samen met je dochter hebt gemaakt.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie wasknijpers hebben jullie gemaakt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, je weet ook overal ene feestje van te maken. geweldig en leuk idee, het ziet er nu heel gaaf uit. roetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nog eens een leuk werkje, denk ik. En je gebruikt natuurlijk heel vaak wasknijpers! Echt gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Sarah,
    Dat hebben jullie super mooi gemaakt samen! Fijne herinnering aan jouw mama... Deze gaan altijd een bijzondere betekenis hebben!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zijn echt geweldig zeg!!!! En dan samen gemaakt maakt het nog mooier.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schrijf jij je berichtjes toch altijd gezellig, ik zie het meteen helemaal voor me, hoe jullie daar aan tafel samen aan het branden zijn.
    Als je nu de was op hangt zal je extra aan je moeder denken en aan de gezellige middag die je met Nomi hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo, en je berichtjes even terug gelezen, ik heb veel gemist.
    Wat leuk dat je ons in zoveel delen meegenomen hebt in je mozaïek avontuur.
    Je hebt er heel veel mooie stempeltjes bij.
    Alles zelf ontworpen, wat het nog eens extra leuk maakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah