zaterdag 26 november 2022

Colien daagt Sarah uit #16 'Schets'



Vandaag een duopost met Colien.


Met dit pakket en onderstaande schets
moest ik een kaartje maken met daarop 
minimum 1 plaatje van Studio Light.




Dit werd mijn uitwerking.


Ik maakte gelijk nog een tweede 
Met de mooie plaatjes en teksten .


Deze uitdaging leverde twee kaarten op.
Ondertussen heb ik ook met de restjes
en de overige prenten kaartjes gemaakt en
die zullen wel eens hier passeren.

Ik ben benieuwd wat Colien maakte en
natuurlijk heeft Colien er voor gezorgd
dat ik mijn kaartje kan linken 
bij 4 SCB.
Je kan haar kaartje
 HIER bekijken!

🍁Fijn weekend 🍁





 

13 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je gemaakt met het pakketje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten, Sarah
    Leuk zo'n uitdaging!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk Sarah, ook zo vrolijk.
    Fijne weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook jouw kaartjes zijn leuk geworden Sarah!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakte 2 hele vrolijke kaarten met het leuke pakketje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt je lekker laten uitdagen door Colien, met een paar leuke kaarten als resultaat!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie, zachte kleuren, leuke kaartjes 😍 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel keuke kaartjes zijn het geworden! Ze ogen rustiger dan die van mij, mooi! Op naar de laatste uitdaging van 2022...
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn mooie kaarten geworden Sarah. Mooie plaatjes en je hebt ze leuk verwerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is leuk, om elkaar steeds weer uit te dagen, jullie houden ook nogal vol hè.
    Je maakte 2 leuke kaartjes met dit mooie pakket

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze sketch challenge bij 4-Season.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah