zaterdag 31 augustus 2024

Mijn zomervakantie in illustraties



De laatste dag van augustus!
De zomervakantie van 2024 zit erop.
Om nog wat te kunnen nagenieten 
maakte ik deze aquarel.


Eerst maakte ik met potlood
een schets.


Op mijn gemak verspreid over
meerdere dagen gaf ik de
tekening kleur.


Dit waren mijn inspiratie foto's.


En na een week was het klaar.
Hier zijn jullie een close up van 
de bovenkant van mijn aquarel.


Deze vakantie heb ik veel getekend
en geschilderd en de hangmat, die ik
mezelf kado gaf, was een goed idee.


Dit jaar enorm genoten van onze 
tuin en terras en alles was groeit 
en bloeit. 
Het absolute hoogtepunt is 
natuurlijk de trouw van mijn broer.


Dit is de onderkant van mijn pagina.


Mijn 4 kinderen mochten natuurlijk 
niet ontbreken en ze zijn echt herkenbaar
op mijn aquarel. 😂
Ze vonden het leuk.


Ik laat jullie nog eens de hele pagina zien.
Ik ben blij dat ik op deze manier
de zomervakantie van 2024 heb vast gelegd.
De zomer is nog niet gedaan,
maar maandag start toch wel de school
voor Jaro. De andere kunnen nog
iets langer het vakantiegevoel 
vasthouden.

Fijne weekend!



9 opmerkingen:

  1. Wat is dit leuk, Sarah
    Zo leuk geillustreerd, zou zomaar opgenomen kunnen worden in een boek!
    Leuke hetinnering aan de afgelopen vakantietijd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat kun jij mooi tekenen! Je hebt je vakantie op deze manier prachtig weergegeven!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig werkstuk. Schitterend zoals je de vakantie weergegeven hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige pagina met vakantieherinneringen. Prachtige tekeningen heb je gemaakt. En die van jouw kids vind ik helemaal tof!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt Sarah.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat teken je leuk Sarah! En wat een mooi aandenken aan de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi om je vakantie zo te 'vangen'! Groetjes en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie pagina heb je gemaakt Sarah, heel knap gedaan. Leuk om op deze manier terug te kijken op de zomer..

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah