dinsdag 15 februari 2022

Boodschappen tassen



Goede morgen!
Ik wil nog boodschappen tassen laten zien,
die ik maakte in de herfst van 2020,
maar eigenlijk lijkt het eergisteren 
dat ze vanonder mijn naaimachine
vandaan kwamen.


Dit is tas nummer 1. 
Ze zijn beide gemaakt 
uit tafelzeil en ze zijn niet gevoerd.
Ze hebben een bodem 
( niet echt duidelijk op de foto's)
waardoor er heel wat in kan.


Ik vind het dessin van dit tafelzeil 
heel mooi.
Het lijkt wel handgetekend.
Natuurlijk mocht een mooi 
' handgemaakt ' label niet ontbreken.


Hier zie je de tas nog een keer.


De andere tas maakte ik uit
een ander tafelzeil.


Dit design past bij mijn post 
van gisteren.
Ook met een uitgebloeide
Paardebloem.


Voor het model baseerde ik me
op een klassieke winkeltas met
een logo op, bij 1 van de zakken
recycle ik ook de tassenband omdat
de winkeltas echt versleten was.


Deze twee tassen neem ik
regelmatig mee naar de winkel,
want ze zijn handig en mooi.

Morgen nog een naaiwerk
met tafelzeil.

Tot dan!

 

9 opmerkingen:

  1. Super leuk !!!
    en handig ook !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd handig een extra tas., Sarah
    Heel mooi gemaakt, zit er een blokbodem in?
    ik gebruik ook altijd graag zulke tassen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn zeker hele mooie tassen, niemand heeft deze.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tassen. Gebruik je een speciaal voetje voor de naaimachine met dit zeil?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gave tassen heb je gemaakt. Ook de rouwkaarten zijn mooi.
    Ik reageer even met mijn andere account, want ik word al vier dagen geplaagd door de robot die me spelletjes laat doen en dat kost me veel te veel tijd;-) Dat zal je snappen,
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. slim idee om tafelzeil te gebruiken (dacht bij de ander aan stevige stof), is stevig, makkelijk in onderhoud, ... heel mooi! Je bent echt een creatief bezig bijtje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat mooi ! Inderdaad slim om dat tafelzeil te gebruiken; lekker stevig en kan tegen een stootje !

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah