vrijdag 18 februari 2022

Jar of Love #1 : Stempelen en knippen



Ik vroeg aan Ilse of ik haar set
' Jar of love ' mocht lenen.


Dat is deze leuke uitgebreide set.


Twee weken geleden haalde ik al
mijn mooiste stempelinkten 
boven en stempelde de vele
verschillende onderdelen.


6 blaadjes vol!


Daarna draaide ik alles 
door de cuttlebug of knipte het uit.
Dat gaf deze leuke collectie.


Ik schikte en puzzelde wat en dit
waren de eerste basis- ideeën.
De uiteindelijke kaarten 
verschijnen gauw.

Bedankt voor al jullie reacties
op mijn mini fotoboekje .
Gisteren was een emotionele dag.
Enerzijds was er natuurlijk het gemis
van papa/ opa op zijn verjaardag.
Maar in de ochtend kreeg ik telefoon
van mijn ( half ) zus dat haar mama
gestorven is.
Ze kreeg vorige maand een beroerte,
kwam daarna terecht in een 
coma en we hoopten allemaal
dat ze weer wakker zou worden 
( zonder al te veel schade ).
Maar het liep anders....
Ze zou bijna overgrootmoeder
worden van het kindje 
 van mijn
zwangere nichtje....
Ze was voor de beroerte 
nog heel goed en had nog 
veel plannen...
Zo'n nieuws komt wel 
even binnen... 😥

10 opmerkingen:

  1. Wat een naar nieuws !
    Je kaarten zijn top !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah Sarah wat een naar nieuws, veel sterke voor jullie!

    Je bent met mooie malletjes bezig geweest
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaarten heb je al met de set gemaakt, Sarah.
    En veel sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is veel stempel werk maar het zijn hele mooie fleurige kaarten geworden Sarah. Dat is zeker triest nieuws, heel veel sterkte.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verdrietig nieuws. Ik wens jullie veel sterkte.
    Je kaarten zijn leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was dan zeker een verdrietige dag, zo naar.
    Met de stansjes heb je leuk gespeeld, je bent er vast een tijd zoet mee geweest, ik vind de kaarten nu al leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf om te zien wat je allemaal hebt uitgestansd. Oh wat zal het heerlijk zijn geweest om daar lekker mee aan de gang te gaan.
    En zo dubbel dat je halfzus haar moeder moet missen. Heel veel sterkte met dit verlies.
    Ondanks alles toch een fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach Sarah, dat blijft toch zo bijzonder. Sterven op een bijzondere dag en nu nog wel op de verjaardag van de vader van haar dochter (als ik het goed begrijp). Extra moeilijk voor haar.
    En wat heb je al een werk verricht met die jar en de bloemen. En een top basisideeën heb je al..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief dat je deze set mocht lenen, wat een goed idee om et dan veel, héél veel te Stempelen en uit te draaien.
    Daarna kreeg je wel een heel verdrietig nieuws, sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een werk zeg waar je mee bezig bent. Veel sterkte want wat vreselijk wat ik lees.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah