zaterdag 19 februari 2022

Jar of Love #2: For you



Ik liet gisteren al een voorsmaakje zien,
 maar vandaag toon ik de eerste 
drie afgewerkte kaarten.


Voor de eerste kaart koos ik
een mooie kleur als achtergrond.


Achter het venster van het vaasje 
plakte ik kalkpapier en het water
stempelde ik op het kalkpapier.


Op deze kaart koos ik voor een
subtiele achtergrond met 
bloempjes en takjes op.


Het vaasje is goed gevuld
met blauw en paarse bloemen.


Ik laat de twee grote vaasjes
nog eens naast elkaar zien.


Een kleiner vaasje vulde
ik met grotere bloemen.


Deze keer koos ik papier van 
Lawn Fawn met lichte vlekjes op.
Het komt eigenlijk uit papier met
een winters thema, maar hier past
het dus ook bij.


Als laatste laat ik ze alle drie
nog een keer samen zien.
Er volgen er later nog!

Ik wens jullie een fijn weekend!
Ik ga vandaag voorlezen in
de bib en verder werken aan de 
kaartjes ter ere van het
plotse en spijtige heengaan
van de mama van mijn (half) zus.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes
op mijn post van gisteren. 🙏🏻

10 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaartjes met de vrolijke bloemetjes in de vaasjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!!
    Mooi rustig, ik zie er ook wel sterkte kaartjes in, misschien ga je dat vandaag ook wel maken?
    Knutselen is altijd een goeie verwerking.
    Sterkte nogmaals.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn mooie kaartjes geworden, fijn dat je eens wat kunt lenen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes met de bloemenvaas, Sarah
    Fijne dag en sterkte met het maken van de kaart
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaarten, geschikt voor veel gelegenheden voor veel verschillende mensen. Veel plezier in de bibliotheek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie reeks kaarten heb je gemaakt.Veel sterkte en goede moed met het maken van het rouwkaartje.
    Dikke knuffel,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn alvast heel mooie kaarten met de bloemen en de jar. Het voorlezen was vast weer leuk om te doen.
    En sterkte met het maken van de kaarten voor je (half)zus. Soms is het louterend voor jezelf, een stukje verwerking kan het zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten. Leuk om zo'n serie te zien. Sterkte met de andere kaarten. Het kan, ondanks het verdriet, fijn zijn om mee bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten en daar heb je een hele klus aan gehad.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten maakte de met deze set, wat een karwei. Het boekje voor je vader is werkelijk prachtig, wat een mooi idee om zijn hemden te gebruiken, mooie nagedachtenis.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah