maandag 7 februari 2022

Live Laugh Love * Art Journal #35/2



Zoals ik gisteren beloofde, toon
ik vandaag nog een pagina die ik
maakte in januari 2021.


Het begon met deze pagina.
Rechts vond ik wel een toffe
ondergrond, maar links vond
ik heel rommelig.


Het wit van de linkerpagina maakte ik
 roos met een krijtje dat ook op
water basis is.


Vervolgens plakte ik er iets over
wat ik al eerder had gemaakt 
met een stencil en krijtjes.
Ik gaf deze pagina nog wat
versiering met de naaimachine.
( Het waren deze stiksels die je gisteren 
ook in mijn bericht zag )
En nog wat extra uitleg voor Daphne:
 ik werk op losse bladeren dus ik
moet niet een heel boek onder 
mijn naaimachine steken.
Uiteindelijk moeten alle losse 
bladeren nog genaaid worden,
maar dat is voor later.


Op de andere pagina plakte ik weer
grote letters en naaide ik twee
zigzag lijnen.


Als slot nog een keer de hele pagina
op de foto.

Fijne maandag!

5 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie art journal bladen!! Heel gaaf en kleurrijk.
    Fijne week!! ( ik duim voor je voor een rustige week)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige pagina Sarah
    Mooi opgelost!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook weer heel mooi Sarah, ik blijf het volgen want af en toe doe ik ook een poging in die richting. Zo kamp hoe je links hebt "opgeknapt".
    Groetjes en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er weer een flink werkje van gemaakt. En een gaaf effect is dat, vastnaaien.
    Gisteren zei de oudste dochter, waarom gooi je je lockmachine niet weg, ga je hem nog wel gebruiken?? Ik zei weet ik niet misschien wel. Dit zijn geen machines om zomaar weg te gooien hoor hallo! Wat zijn ze toch gemakkelijk tegenwoordig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah