maandag 14 februari 2022

Rouwkaarten



Vandaag laat ik jullie een
reeks rouwkaarten zien,
die ik afgelopen week maakte.


Ik begon eerst met deze 
kleurencombinatie.


Ik maakte de kaartjes met 
Distress oxide inkt en
een stencil.


Aan zo'n stencil hangt altijd nog
veel inkt als je er klaar mee bent
en dat wil ik dan nog gebruiken.
Met een vochtig doekje heb ik 
de inkt op een papier geveegd.


Dat geeft dan een iets slordige
look, maar ook mooi.
De achtergrond gaf ik ook kleur
met oxide inkt.


Door de kleuren ook nog een keer
om te draaien, kreeg ik 3 
verschillende kaarten.


Ik maakte er 2 extra want
 deze week heeft een lieve familie
afscheid moeten nemen van hun
papa/man en ik wou ze allen
mijn oprechte deelneming geven.


Vanbinnen schreef ik voor elk
een andere tekst. 


Ik laat er eentje in detail zien.


Ik maakte de enveloppen ook in stijl.
Ik handletterde na de foto hun namen er
 in het groot op en stak de 
kaartjes bij hun in de bus.


Omdat ik zo goed bezig was,
maakte ik nog een variant
in blauw- paarse tinten.


De mooie bloem is van 
Studio light.


Weer een kaart waarop ik
de inkt uit veegde.


Ik vind het wel mooi dat de
vakjes zo zacht van kleur zijn.


Ik laat de blauw paarse kaarten nog
eens samen zien.
Van eentje maakte ik nog 
extra exemplaar.


In totaal leverde me dat 8 kaarten op,
waarvan 4 in mijn voorraadbak gaan en 
ik hoop dat ze daar nog even
mogen blijven zitten. 🙏🏻

Fijne dag!

 

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stijlvolle kaarten. Ik hoop dat je ze voorlopig niet hoeft te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je eenmaal een goed idee hebt voor een kaart is het helemaal en goed idee om er gelijk meerdere kaarten mee te maken.
    Ik vind ze prachtig, de strakke, maar zeker ook de "slordige".
    Heel mooi gemaakt en fijn om dit soort kaarten op voorraad te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie stijlvolle condoleance kaarten Sarah.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kaarten en je handgeschreven tekst zijn heel mooi, x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn stuk voor stuk prachtig Sarah, ook de teksten zijn prachtig, die je er zo mooi hand geletterd in schreef.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Sarah, en idd doe ik ook weleens dat uitvegen met een vochtig doekje op een ander papier, die afdrukjes zijn dan nog zo mooi.
    Je teksten zijn ook erg mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie serie condoleancekaarten, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De aanleiding voor deze kaarten was een verdrietige maar wat heb je er een prachtige kaarten voor gemaakt. Zo mooi met de ruitjes op de achtergrond. Geen traditionele condoleancekaarten maar je hebt er erg mooie kleuren voor gekozen. Ik ga dit idee misschien wel een beetje lenen als het mag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gemaakt Sarah
    Deze sterkte kaarten,
    mooie techniek heb je gebruikt
    en mooie handgeletterde teksten
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie serie Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In alle kleuren zijn ze zo mooi! Perfect voor zo'n gelegenheid zonder diep triest te ogen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat hoop ik ook van harte.
    Mooie serie, knap gehandletterd

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed bezig geweest Sarah, ze zijn prachtig.
    Fijne dag nog en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie stijlvolle kaarten Sarah!! Heel mooi gedaan. Ja helaas soms nodig (ik heb er de laatste tijd ook teveel verstuurd) maar dan wel graag zulke mooie.
    Ik heb er net ook eentje op mijn blog gezet.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik hoop voor jou dat ze nog heel lang in je bak mogen blijven zitten! het zijn wel mooie kaartjes, mooie teksten aan de binnenkant ook!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige serie
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah