zondag 6 februari 2022

Let go Let Flow * Art Journal #34/2



Vandaag en morgen toon ik
2 pagina's in mijn Art Journal.
Ik maakte ze vorig jaar in
januari maar ze waren nog niet
op mijn blog verschenen.
Ze hebben een gemeenschappelijk
thema: grote letters.


Dit was de startpagina, daarvoor had ik
verf aangebracht met een roller en 
met stencils verder de pagina bewerkt.
Er zitten mooie kleurenovergangen in
en leuke effecten, die wou ik
niet bedekken.


Dus ik koos voor 
grote letters.


Met wat zwarte afdrukken gaf
ik nog wat versiering.


Je ziet ook de achterkant van stiksels,
die op mijn volgende pagina kwamen,
die zie je morgen!


Tot slot laat ik de hele pagina
nog eens zien.
Morgen dus nog eentje!

Fijne zondag!







 

7 opmerkingen:

  1. Heb je nou dat hele boek onder je naaimachine gehad?
    Ik vind het altijd zo knap, zoals jij je pagina's opbouwt. Ik zit er naar te kijken, de lege pagina met alleen de verf en denk, en nu? En dan zie ik uiteindelijk dat jij met wat stempeltje (en vaak ook spetters) de pagina zo maakt dat het gewoon helemaal klopt.
    En dan de tekst als blikvanger in het wit, héél mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, en die letters springen van je pagina af, super.
    Die stiksels vind ik ook gaaf gedaan.
    Benieuwd naar hoe die van morgen eruit ziet.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooi pagina in je journal,. Sarah
    Ook de tekst mooi geschreven!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel kleurrijk en treffend. De tekst komt goed naar voren, de zwarte accenten maken het af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi weer. Je bent echt lekker creatief bezig, fijn dat je er weer tijd voor had.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah