woensdag 2 februari 2022

Safari friends zakje



Alle kaartjes van gisteren wou ik
op een leuke manier aan mijn
nichtje geven in een zakje.
Ik keek tussen al mijn stoffen,
maar ik vond niks passend.
Ik vroeg Nomi om mee te gaan naar 
de stoffenwinkel , want daar vinden 
we misschien iets en het was nog
net solden dus wie weet...
Het leek wel voorbestemd want 
we vonden het stofje safari friends
en een mooie effen stof dat perfect paste.


Kijk de leeuwen! Geweldig toch! 
Mijn label naaide ik op het lijf van 
de giraf dat vond ik wel grappig.


Zo ziet het hele zakje eruit.
De safari stof verstevigde ik zodat
het zakje wat meer ' body ' had.
Alle kaartjes passen er perfect in en 
daarna kan ze het gebruiken om 
pampers in te steken of kleertjes en
later voor wat speelgoed.


De bovenkant sluit met een gevlochten touw en 
we hadden toevallig exact de juiste kleuren
 in onze wol doos.
Als alles zo past, kan ik zo blij worden.
Mijn nichtje was direct verliefd op het zakje.
Het stofje vond ze natuurlijk geweldig.
Ik kocht van beide stoffen 1 meter en 
ik heb nog over dus ze zal in het stofje 
nog wel een keertje van me 
een kadootje krijgen.


Het was een eer om dit project voor 
 mijn nichtje te mogen doen.
Nu wachten tot haar kleine
ukkie geboren wordt....
Misschien wel op de verjaardag 
van Moriander....
Zagen jullie mijn oproepje,
📮 gemist klik HIER

✉️📧📨📩💌

Bedankt voor alle toffe reacties op
mijn 80 🦁 


Fijne dag!







 

11 opmerkingen:

  1. Geweldig wat een leuke daceau verpakking voor de kaartjes, daarna veelzijdig te gebruiken! Fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je veel geluk gehad, het past allemaal zo leuk bij elkaar, tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt dit leuke safarizakje, Sarah
    Benieuwd wat je nog gaat maken van de rest!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, hier kan je dan héél héél blij van worden, alsof het ervoor gemaakt is, die stof!!
    Zo'n zakje is altijd handig om te hebben, maar voor nu om de kaartjes in te doen, is het perfect en zó leuk bijpassend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een ontzettend gaaf stofje liep jij tegen het lijf, deze is echt perfect. wauw, ik zag net je vorige post, wat heb jij hard gewerkt, wat een eneorme stapel geboortekaartjes, petje af, wat ziet het er leuk uit allemaal! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie tas en dat kaartje past er perfect bij, tof gedaan
    Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er echt je werk van gemaakt, al die mooie kaartjes en dan verpakt in zo'n leuke zak.
    Ik heb je hintje wel gelezen en Moriander mag een kaartje verwachten.
    Groetjes en nog een fijne dag
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Perfect hoe alles zo bij elkaar past! Altijd handig, zo'n zakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig leuk tasje heb je gemaakt. Je bofte echt met de stof. Wat zal je nichtje blij zijn met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jee kijk daar nou, wat heb je dit weer mooi gemaakt. Iedereen is echt wel blij met je met je gouden handjes.
    Ja kaart is klaar...moet de envelop nog even schrijven en dan gaat hij de post op..dit was tevens ook mijn laatste creatie wat ik gemaakt heb op mijn hobbykamer..nu gaat alles de dozen in.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah