zondag 14 mei 2023

Boederij-kaartje voor Moriander



Moriander is nu al een weekje weg.
Hij is op boederij-ervaring voor 
twaalf dagen. 
Natuurlijk maakte ik voor hem een 
kaartje. Ik verstopte het deze keer niet
in zijn bagage, maar het ging de post op.


Ik maakte een eenvoudig kaartje met
een prent die ik in een magazine vond.
Ik combineerde het met kraftpapier,
doodelde twee randjes en stanste 
een Hello uit.
De meisjes vonden het een heel tof kaartje,
hopelijk komt het morgen of overmorgen aan.


De prenten met groenten komen dus uit
een magazine van Delhaize, erachter staan 
recepten, maar die waren niet zo van toepassing
voor ons, maar de leuke getekende groenten
daar zag ik direct knutselpotentieel in. 😉

Ik wens jullie een fijne zondag.

6 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart, die zal Moriander vast enorm waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart voor Moriander. En helemaal passend bij zijn uitstapje. 12 dagen is een hele onderneming!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal Moriander blij verrast zijn Sarah
    Het is een prachtige kaart
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart is het met de groenten! Wat een gave onderneming, 12 dagen...wie weet wil hij later boer worden nu hij gezien is wat het is..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dat is zeker een leuke pagina om iets mee te doen!!
    Goed idee om het zo op te lossen, met het stukje tekst over de maand heb.
    Moriander zal er blij mee zijn.
    Wat lang is hij weg, 12 dagen, sjonge, dat is pittig vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart voor je zoon, bijna 2 weken werken en logeren op een boerderij, echt gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah