maandag 29 mei 2023

GerJanne daagt Sarah uit #7 * Part Three: Uil en 4 SCB



Vandaag laat ik jullie het resultaat
van de derde opdracht zien.


Dit bedacht GerJanne:
Maak een kaart volgens de sketch 
van 4 seasons swap challenge. 
Gebruik het papier, de uil en de tekst. 
Je mag effen papier toevoegen. 
En verder embellies, plaksteentjes etc
 naar eigen goeddunken.


Dit is de schets 


En dit heb ik er van gemaakt.


Ik stikte rondom met de naaimachine
een rand, geeft altijd een leuk effect.


Het uiltje kleurde ik in met potloden.
Ook op dit kaartje kwam een knoopje.
Morgen komt er nog een laatste
duobericht met GerJanne.
Gaan jullie ook kijken bij haar
wat ze maakte?

☀️

Het is nu twee weken geleden...
En vanochtend had ik het echt even 
moeilijk, er zijn nog veel onbeantwoorde
vragen, maar we moeten geduld hebben,
veel geduld en dat is verdomd moeilijk.
Gelukkig schijnt de zon en voel ik
dat veel mensen aan ons denken en 
dat maakt het iets lichter. 
We houden moed 💪

☀️💜☀️










 

14 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart heb je gemaakt met deze uitdaging.
    Het is ook heel zwaar wat jullie doorstaan..duimen hier hard dat ze elke dag vooruit mag gaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sarah, wat een leuke sketch is het he? Mooie toevoeging dat kraft. Dat breekt het geheel. Bij mij is het geel geworden, passend bij het DP.
    Ook ik denk veel aan jou en Aranka. Geduld opbrengen is heel moeilijk, vooral als je zo graag vooruit wil! Veel sterkte nogmaals en we houden contact!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De sketch is héél erg leuk, ik maakte er ook (meerdere) kaartjes mee.
    Ik vind de kraft cirkel mooi onder de uil.
    Ik had gehoopt dat je mijn kaartje al ontvangen had, voordat je het al op mijn blog hebt gezien, maar dat is niet zo. Het komt eraan hoor.
    Fijn dat je voelt dat er aan jullie gedacht wordt.
    Af en toe mag je heel verdrietig zijn, dat geeft daarna weer kracht om door te gaan.


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig uiltje komt goed tot zijn recht tegen deze achtergrond. Het is ook zwaar al de onbeantwoorde vragen hou moed, liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kaartje us erg leuk geworden. Wat grappig dat jullie er zo veel maken.
    Ik begrijp goed dat het af en toe moeilijk is om geduld te hebben maar geef de moed niet op. We leven met jullie mee.
    Heel veel liefs weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Sarah!
    Ik begrijp dat het ontzettend moeilijk voor jullie is....en geduld hebben zeggen ze....maar ook dat is soms moeilijk.
    Maar geef de moed niet op Sarah....
    Heel veel liefs,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi lief kaartje, Sarah
    Ja hele moeilijke tijden voor jullie en geduld hebben valt niet altijd mee, dat snap ik heel goed...
    Fijn dat je het met ons in blogland kunt delen...
    We blijven aan jullie denken
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart heb jij met deze uitdaging gemaakt Sarah. Logisch dat je het soms moeilijk hebt maar dat mag toch? Het is niet niks waar jullie nu doorheen gaan. Ik denk regelmatig aan jullie en stuur in gedachten veel sterkte voor jullie allemaal 💜.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuke kaart met vrolijke uil.
    Ook ik denk heel veel aan jullie, probeer positief te blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart volgens de schets!!
    En ja ik snap wel dat het soms best lastig is als het zo weinig vooruit gaat.
    Er komen vast momenten dat het er veel positiever eruit zal zien.
    Toch een fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje voor jullie uitdaging! Knap én heel goed hoe jullie beiden de zinnen hebben kunnen verzetten in deze (voor jullie allebei) moeilijke tijd, hou je taai! En natuurlijk bedankt voor je deelname aan onze sketch-challenge op het 4-Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige uitvoering van onze sketch.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij 4-SCB.

    Groetjes Nelly (DT4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bijzonder intens verhaal, veel sterkte en posiviteit! maar ook bijzonder mooie uitvoering van de sketch. Mooie kleuren icm kraft! Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons Sketch challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah