donderdag 4 mei 2023

Kerstkaarten donderdag #18* Kerstkaarten met brads #14 - Huisjes



Jullie dachten toch niet dat ik al 
klaar was met mijn brads-reeks?
Vandaag heb ik er 4 voor jullie.
Telkens met een huisje.
Een belangrijk detail de brad komt altijd
terug in het dessinpapier.


De huisjes zijn van Ali en ik
kleurde ze in met copics.


De papierstukken zijn resten van eerdere
kaarten uit deze reeks, 
door de witte strook ertussen
kan ik ze toch combineren zonder
dat het al de druk oogt.


Op deze kaart is de brad niet gelijkend
met het papier.
De drie kleuren rood, goud en groen staat
 heel feestelijk samen.


Even met zijn viertjes op de foto.


En daar is de hele reeks!
Maar toen ik er net mee klaar was, 
kreeg ik van Ilse nog een pakje brads,
dat ze had gevonden bij het opruimen.
Daar maakte ik ineens een hele serie
mee en die zien jullie volgende week.
Dus nog geen einde van mijn
brads-reeks, er komt nog een
staartje aan.  😂

Fijne dag ☀️




18 opmerkingen:

  1. Ook deze lerstkaartjes zijn weer prachtig , Sarah
    Dankzij de brads heb je al een hele serie klaar!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooo, wat veel!!
    Deze serie van 4 vind ik ook alweer zo leuk!
    Met huisjes, op de 1 of andere manier komt dat altijd gezellig over op een kaart.
    De overzicht foto is leuk zeg, ik heb er eens uitgebreid naar gekeken, de 1 nog mooier dan de ander.
    Zo leuk dat je bij bijna elke brad bijpassend dp hebt.
    Ik ben benieuwd hoeveel kaarten, euh, brads je kreeg van Ilse en je volgende week nog laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattige kaarten serie met die huisjes....en WOW wat een aantal brad-kaarten....
    liefs Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie serie kaartje met al het leuke dp en plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaarten en wat leuk om zo deze reeks te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die brads inspireren je goed, wat een mooie voorraad kerstkaartjes heb je al gemaakt!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke reeks kerstkaarten heb je gemaakt met de brads Sarah. Zo leuk dat de brads bij het design papier horen. Ben benieuwd naar je volgende serie.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze serie is ook al weer zo leuk! En wat goed dat de brad terug komt in het papier! Heel mooi gedaan en je hebt al heel wat kaartjes gemaakt! We zullen de volgende lichting zeker tegemoet zien! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze serie is ook weer erg leuk. De huisjes passen zo leuk bij het papier. Ben nu al benieuwd naar je serie van volgende week.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke serie kerstkaartjes heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze vervelen mij nog niet hoor de brads en wat leuk dat je nog een setje gehad hebt. Prachtige serie.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihihi..... dacht je dat je klaar was, kreeg je nog meer brads! Maar de kaarten zijn allemaal weer leuk! EN dat is zo leuk met die brads, dat er papier bij hoort! Ik moet ze echt gaan opzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel, heel mooi ! En iedere kaartje netjes afgewerkt. En als je ze allemaal samen ziet is het een mooie collectie. En je bloempotjes zijn heel goed geslaagd.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gedaan en de hele reeks is prachtig geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaarten, en super om de gehele reeks zo te zien, maar je mag weer verder ermee lees.
    Maar dat gaat je wel weer lukken, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk idee, zo kom je nog eens van je brads af en het staat erg leuk op je kaarten. Mooie serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit zijn weer leuke kaarten, Sarah! Wat een grappige huisjes. Die brads passen inderdaad telkens mooi bij het papier.
    En wat een verrassing dat er nog een staartje aan de serie komt (maar ergens jammer dat het bijna voorbij is!)
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke kaarten met gezellige huisjes. Mooi om de hele serie bij elkaar te zien op de foto. Ik ben benieuwd naar de volgende serie met de gekregen brads.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah