maandag 8 mei 2023

Reggae Tote bag 🏝️



Vorig jaar naaide Moriander een totebag
tijdens de naailes.
De tas was niet helemaal af, maar hij gaf 
hem aan mij 'Doe er maar iets leuk mee en
hou hem voor jezelf'.


Voor dat ik hem verder afnaaide,
zet ik er een zeefdruk op.


Na het naaien, had ik een leuke tas.
Ik zette 5 afdrukken op de
voorkant.


En 5 op de achterkant.


Op de voorkant kwam nog een
handmade label.


Ik ben heel blij met mijn reggae Tote bag. 


Het ontwerp kwam op meerdere items,
gisteren konden jullie the making-of zien
en morgen laat ik nog een vervolg zien.

Fijne dag!

8 opmerkingen:

  1. Prachtige reggae tas Sarah
    Heel mooi gemaakt en leuk dat Moriander de voorzet heeft gegeven
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu heb je een prachtige handige tas, die helemaal persoonlijk bij jou past.
    Gemaakt door je zoon, hoe leuk is dat!!
    Deze bag ga je met veel plezier gebruiken, weet ik zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een tas voor jou, kan niet missen.
    De fadrukken zijn supergoed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En daar is hij dan de tas....ik had goed gegokt.
    Benieuwd nu naar de rest, je tas is al mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gave tas! Tot morgen dan maar!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah