donderdag 11 mei 2023

Kerstkaartendonderdag #19' Kerstkaarten met brads #15- Gnomes - The End



Zoals ik vorige week al vertelde, laat ik
vandaag nog een laatste reeks zien
met brads.
Toen ik in november net al mijn
kerstbrads had opgebruikt, gaf Ilse 
me nog een pakje dat ze gevonden had.


Thuis koos ik er papier bij passend bij
de kleuren van de brads.
Ik vond tussen mijn eigen spullen
 geen inspiratie,
dus bracht ik een bezoekje bij Ilse.
Ik leende van haar de gnomes 
van Marianne design en een
leuke tekststempel.
En ik was vertrokken voor een 
reeks van 8 kaarten.
Jullie krijgen ze stuk voor stuk te zien.









Ik gebruikte al het papier op, bij het restje 
groen kwamen groene kabouters en daar
koos ik de brads die alleen maar rood waren.
Al andere kaarten zijn rood-blauw-oker.


Ik laat nog een keer het staartje zien
van de bradreeks.


En natuurlijk een foto van de hele reeks.
37 kaarten!
Mijn kerstbrads zijn nu definitief op!
Ik zag gisteren wel bij het opruimen dat ik
nog heel wat andere leuke brads bezit, 
dus wie weet komt er nog wel eens
een brads-reeks.
Maar voor nu ben ik er klaar mee 😉
Tijd voor andere dingen, volgende week
een uitdaging met Colien!

Fijne dag!



18 opmerkingen:

  1. wauw, wat een productie ! helemaal leuke reeks heb je gemaakt
    grtjs martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke serie met de brads en de gnomes. Leuke papiertjes heb je er bij gekozen.
    Dat zijn samen heel wat kaartjes met brads. Ben benieuwd met welk nieuw thema je nu gaat komen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om met de nagekomen brads ook andere spulletjes bij Ilse te lenen en daar je kaartjes mee te maken. Je hebt echt een flinke reeks kaarten weten te maken met al die brads. En hier liggen ze nog steeds in de kast. Telkens als ik ze bij jou zag, dacht ik: " ook eens iets mee doen", maar doen tot nu toe? Ho maar!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie serie kaartjes met het leuke dp en schattige kabouters
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een creatieve productie.
    Leuke kerstkaarten.
    Mooie voorraad alvast.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi om alles samen te zien Sarah....leuk projectje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat leuk om ze zo allemaal bij elkaar te zien Sarah. Jij hebt al veel kerstkaarten klaar en meteen een hoop brads opgemaakt. Die gnomes zijn leuk maar ook wel een werkje om ze allemaal in elkaar te zetten, pfieuw. Maar je hebt eer van je werk hoor, heel tof gedaan.
    Gezellig je weer te zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een leuke serie gemaakt met de gnomes, en al die verschillende brads.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yes, het is gelukt! En wat een toffe serie is het geworden, zo leuk! Jouw voorraad is goed gestegen, echt een hele stapel kerstkaartjes klaar, dat is fijn.
    En bedankt voor je wekelijkse bijdrage weer bij 52WTC. Op naar de uitdaging van volgende week....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook dit is weer een super leuke serie geworden, leuk om bij elkaar wat te lenen om te gebruiken...
    jij hebt al een lekker stapeltje..
    Gezellig dat je vandaag weer een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke serie heb je weer gemaakt met de leuke gnomes en natuurlijk de brads.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo leuk met dit leuke stel. Je heb t een mooie serie gemaakt, indrukwekkend veel kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo Sarah, jij hebt echt goed je best gedaan met de brads! Allemaal leuke kaartjes. En 37 stuks! Kan me indenken dat je dan even klaar bent met de brads hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt er weer een hele leuke serie bijgemaakt, en hoe leuk om alles zo bij elkaar te zien, goed bezig geweest.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave serie kerstkaarten heb je gemaakt met de brads en de gnoompjes Sarah. Heel leuk en creatief!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een productie en zo leuk !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn allemaal ontzettend leuk.
    Wat VEEEEEEEL.
    De Gnomes kaartjes zijn mijn favoriet, maar dat zal je vast niet verbazen😉

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah