zaterdag 6 mei 2023

Mini plantenpotje en glazen voor stekjes



Vandaag ben ik er al weer met stipwerk.
Ik gaf een mini plantenpotje en twee
glazen een stiprandje.


Eerst zagen ze er zo uit.


Het groene potjes gaf ik een fijn
randje in turquoise - fuksia en water green.


Bij het bordje deed ik de kleuren 
omgekeerd.
Het bordje is 8 CM doormeter,
dus enorm schattig.


Met een plantje staat het wel
heel gezellig.


De glaasjes kregen deze make-over.


Hier zien jullie de fijne stipjes op
de rand.


Het kleine bordje kreeg dit stippatroon.


Het andere glaasje kreeg een identiek
randje als zijn ondertasje.


Ik koos de kleuren
groen, fuksia, licht-en donker paars.


De glaasjes zijn voor mijn stekjes 


Het stipwerk fleurt mijn vensterbank bij mijn
keukenraam op. (Let niet op de vuile ramen!)
Het staat super gezellig.
Zie je de witte pot met het gezicht.
Daar steekt een stekje in van de graslelie.
Langzaam gaat het plantje groeien en dan 
krijgt het gezicht haar. Zo leuk.
Mijn vorige plant in die pot werd te groot,
die staat nu in een grotere pot, maar
ik vond het zo leuk, dat ik weer opnieuw
begonnen ben. 

Ik nam gisteren de trein naar Margo
 en we hebben samen uren geknutseld.
We hebben wat uitdagingen uitgewerkt en
nieuwe bedacht. Het was heel gezellig.

Dit weekend is het een heen en weer weekend.
Nomi heeft een cursus weekend met overnachting
en als zij weer terug komt, vertrekt Moriander
op boerderij ervaring.
Normaal ging Aranka ook mee met Nomi,
maar ze is al een tijdje ziek. 
Ze is eindelijk stilletjes aan het 
opknappen, maar wat maakte me
ik een zorgen afgelopen week.
Zo jullie zijn weer even bij.

Fijn weekend ☀️
De zon is van de partij, 
altijd fijn!

5 opmerkingen:

  1. Dat is een hele vrolijke, gezellige boel op je keuken vensterbank zo.
    Leuk hoor, al die stipjes. Het leuke is dat het allemaal verschillende stipjes zijn, maar omdat het wel allemaal dezelfdd stijl is, is het niet te druk, maar past het goed bij elkaar.
    Je kinderen gaan leuke dingen ondernemen, spannend ook.
    Gelukkig knapt Aranka weer op, wat kan je je dan zorgen maken hè?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit, alles past netjes bij elkaar.
    En dat gezichtpotje is ook zo leuk.
    Gelukkig voelt ze zich weer wat beter, maar idd druk met van alles..komen straks weer met vele verhalen thuis.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gezellig, die potjes met al die vrolijke stipjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stippen allemaal. En wat een gezellige vensterbank. Ik heb zelf helaas geen vensterbank in mijn huis en kijk dus met veel plezier naar de jouwe vol kleurige potjes en glazen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige stip creaties, Sarah
    Ook op glas geeft het een leuk effect!
    Prachtige verzameling in de vensterbank, ja dat gezichtpotje viel mij meteen al op, erg leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah