vrijdag 26 mei 2023

GerJanne daagt Sarah uit #5 - Part One: Chikie



Met mijn verjaardag stuurde GerJanne
wat extra op en bedacht ze voor mij
enkele uitdaging.
Vandaag de eerste opdracht.


Dit zijn de ingrediënten. 
De eerste opdracht is: 
Maak een kaart met het Chickie. 
Gebruik alle drie de dessinpapiertjes
 en de tekst.


Ik kleurde Chikie in met kleurpotloden
en voegde nog wat paarse tekstjes toe.
Er kwamen ook nog twee knoopjes op.
Ik ben benieuwd wat GerJanne maakte...

 Verder heb ik geen vooruitgang te melden
over Aranka.
We moeten heel geduldig zijn en 
de hoop niet opgeven. 
☀️💜☀️




 

11 opmerkingen:

  1. wat en mooi kaartje met het leuke dp en schattige stempeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje, deze kaart.
    De kleurtjes zijn helemaal mijn kleuren, dus dan heb je mij al meteen.
    Mooi ingekleurd, met potloden is lastig kleuren vindt ik.
    Houdt moed!! Aranka is jong en sterk, dat zal in haar voordeel werken.
    Ik denk aan jullie hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart laat je zien!! Echt jouw kleurtjes ook.
    En ja, je weet dat we hier heel hard duimen voor jullie voor een goede afloop voor Aranka.
    Toch ook een fijn pinksterweekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je kaart !!!!!
    Denk aan jullie !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke chickie kaart.
    Leuke uitdaging samen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Sarah. En ik blijf ook duimen voor Aranka hoor. Ik geloof graag dat je de dingen wel vooruit zou willen schoppen maar, zoals je zelf al bij GerJanne schreef: "je kunt niet tegen de stroom in gaan, gewoon meevaren met de tijd". Ik vind dat zo prachtig gezegd, heb het genoteerd in mijn spreuken boekje .
    Heel liefs en sterkte maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuke kaart met het grappige kuiken.
    Vreselijk die spanning, maar houd moed. Zoals Daphne al zegt: ze is jong en sterk, dat helpt bij het herstel, maar ook dat ze positief is. Sterkte samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kaart en zo bijzonder om elkaar uit te dagen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke uitdaging, het is een mooi kaartje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Sarah
    Prachtig ingekleurd!
    Ah ja inderdaad de tijd moet z'n werk doen, we denken aan jullie
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah