woensdag 31 mei 2023

Kleurenkaartenteam: Mauve en Goud



Wie afgelopen week mijn berichten 
heeft kunnen lezen, 
weet dat we hier hectische
weken achter de rug hebben.
Veel tijd en zin om te knutselen was er niet...
Op de terugweg van 1 van mijn bezoekjes 
aan Aranka in het ziekenhuis,
kreeg ik ineens al fietsend
 een idee voor het KKT.
Ze houdt van paars en is ons
zonneschijntje en daar wou ik
iets mee doen.


Ik sneed een gouden zon uit,
koos 1 smal tapeje uit in mauve/paars
met fijne bloempjes op en een ander
tapeje met gouden blaadjes.


Tussen mijn theequotes vond ik een
perfecte tekst. 
' Trust in the hands of the universe '
De tekst 'Love you' mocht zeker ook
niet ontbreken.
πŸ’œ
Het gaat nog een lange weg zijn voor
Aranka, maar ze is zo sterk, ik zie haar
elke dag vooruitgaan.
Elke dag is ze meer een meer 
ons zonnetje .

☀️

21 opmerkingen:

  1. Prachtig deze kaart. Ja zo haal ik ook mijn inspiratie vaak, al lopend of werkend schiet me iets te binnen. Goed te lezen dat ze elke dag stapjes vooruit gaat XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart en de gouden zon is geweldig mooi. Fijn om te lezen dat ze kleine stapjes vooruit maakt. Het motiveert ook om positief te blijven (spreek uit eigen ervaring!) en dat is ook wat jullie zo hard nodig hebben.

    Lieve groet en een dikke knuffel omdat ik met jullie mee leef.

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sarah,
    Zo mooi, deze kaart voor Aranka... Ik heb de rest van haar verhaal even met uitstel gelezen... Fijn dat het herstel traag maar zeker de goeie kant op gaat. De uitdaging met GerJanne heb ik ook nu pas gezien, mooi allemaal, zal bij haar ook een keer gaan kijken...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart in deze kleuren Sarah.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke kleurencombinatie
    beterschap voor je dochter
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en mooi hoe je de inspiratie voor deze kaart kreeg. Heb nog even teruggelezen en ben blij voor jullie dat Aranka vooruit gaat!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart voor Aranka, Sarah
    Wat fijn dat ze stapjes vooruit gaat,
    En dat ze zo positief is
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Precies goed en tof kaartje, had ik toch goed onthouden dat dit haar favo kleurtje was

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi je kaart !!!
    Fijn dat je vooruitgang ziet !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sarah,
    Blij dat Aranka traag maar toch verder hersteld. Beterschap.
    Je kaart voor haar is supermooi.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. PRACHTIGE kaart Sarah in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
    Ik heb je berichtjes hieronder gelezen, wat is dat heftig en ik wil jullie dan ook heel graag heel veel STERKTE wenπŸŒ»πŸ’πŸŒž
    Liefs, Wilma 🌞🌞🌞

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je voor Aranka 🌞 gemaakt. Ook de spreuk vind ik heel mooi.
    Fijn dat het voor uit gaat ook al gaat het langzaam.
    Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je maakte prachtige kaarten, Sarah! En ik was inderdaad al lang niet op je blog geweest, bloggen lukt niet altijd, ik doe het helaas een stuk minder. Ik heb even teruggelezen, wat een schrik en wat een naar bericht, maar fijn dat er wel positieve stapjes gezet worden door Aranka. Het was helaas helemaal langs me heen gegaan, maar ik ga meteen een kaarsje voor jullie branden! Sterkte en liefs,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje voor Aranka Sarah!
    Liefs en sterkte hoor,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zag deze kaart al op Instagram en vind het zooooooo mooi bedacht en gemaakt.
    Ik zag meteen dat het van jou was.
    Prachtige kaart die nu zal shinnen boven het bed van Aranka.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. deze is leuk geworden ! mooi gemaakt
    fijn dat je er bij was vandaag,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ene mooie en lieve kaart voor Aranka. Dit zijn zonnestraaltjes ook voor jou als je zo met haar en ene kaart bezig bent. Het kan dan zo helend zijn om dan hier aan te werken. Gelukkig zijn er stapjes vooruit. Ik heb ene stempel: onderschat nooit de kracht van kleine stapjes. sterkte met alles. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi bericht Sarah en wat goed over nagedacht! Fijn dat je stapjes blijft zien in het herstelproces van Aranka. Houd moed!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart Sarah ❤️ veel sterkte voor jullie 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart voor jouw Zonneschijntje!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah