vrijdag 12 mei 2023

Sarah daagt Margo uit # 20 'Stokstaartjes en alcoholinkt'



Vandaag heb ik 3 kaartjes voor jullie
naar aanleiding van een opdracht
die ik bedacht voor Margo en ik.


Omdat mijn alcohol inkten er nogal
ongebruikt bijlagen, was de uitdaging om
de stokstaartjes van MD te combineren met
een achtergrond gemaakt met alcoholinkt.


Ik maakte deze drie achtergronden.
En daarna bewerkte ik ze.


Op deze stempelde ik met witte inkt,
dat lukte niet helemaal, maar ik ging er 
over met een poscastift. 


Ik zette er leuke teksten op van Els Brigé.


Mijn gele achtergrond liet ik zo,
maar op de groene bracht ik
een mandala op met witte embossing.


Mooie grote teksten maken 
het kaartje af.


Ik had nog wat restjes over en die
belandde op kaart nummer 3.


De leuke kleine teksten zijn 
van een stempelset van MFT.


Mijn zelf bedachte uitdaging leverde
3 kaarten op, nu ben ik benieuwd
wat Margo maakte...
Gaan jullie ook kijken bij haar?

Fijne dag!





9 opmerkingen:

  1. een reeks leuke kaartjes heb je gemaakt
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke reeks kaarten, Sarah
    Mooi met die alcoholinkt achtergrond
    En leuk aangekleed deze kaarten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten. Heel leuk met die leuke stokstaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie achtergronden, eigenlijk vind ik dat die nog meer aandacht verdienen. Maar je hebt er nu ook 3 heel leuke kaarten mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maakte je een prachtige achtergronden met alcoholinkt. En met die achtergronden maakte je ook weer hele mooie kaarten. Leuk zo in combinatie met de stokstaartjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat zijn ze leuk Sarah! Mijn post ging dus niet op het juiste moment live ... maar normaal staat hij er nu wel bij
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor en omdat je genoeg papier kleurde met de inktjes heb je er meteen weer 3 kaarten bij.
    Leuk om de stokstaartje weer eens te gebruiken..... die heb ik ook, nog nooit gebruikt, ik schaam mij een hoedje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke serie heb je gemaakt! En dat is mijn ervaring ook, dat je niet te lang moet wachten. Ik ben blij dat wij afspraken hebben die op korte termijn zijn. Ik heb trouwens ook een restjeskaart voor de 30e..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes Sarah. En een hele mooie verzameling verjaardagskaartjes. Fijn weekend,
    Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah