woensdag 3 mei 2023

Plantenpotje voor een nieuwe woning



Gisteren zagen jullie een kleurrijke
plantenpot. 
Vandaag eentje in zwart-wit.


Binnenkort ga ik op bezoek bij
iemand die pas verhuist is en dan 
is een plantje geven ideaal.
Ik vond een grijze plantenpot
in de kringloopwinkel en ik
dacht dat is leuk om een 
keer een potje in stijl te maken.


Ik stipte bovenaan op het  
plantenpotje een randje. 
Het mooie plantje is een Sanseviera,
makkelijk in onderhoud. Om de zoveel tijd 
krijgt hij baby's en als die flink zijn uitgegroeid
zijn ze leuk om kado te geven, zoals nu. 


Op een bordje stipte ik een cirkel
van fijne stipjes.


Op mijn label kwam ook een stiprandje
en twee leuke snijmallen van MD.
Het tekstje schreef ik zelf.


Weldra ga ik het plantje bezorgen bij
een bezoekje.
Van mijn kinderen en oma 
kreeg ik al de bevestiging dat het
een heel tof kadootje is. 

Fijne dag!

6 opmerkingen:

  1. Nou ik ben het er helemaal mee eens, een topkado, Sarah
    Het potje met schoteltje en label mooi gemaakt en gestipt!
    En ha wat denk je, mijn moeder had ook sansevierias, ook wel vrouwentongen genoemd, dus opnieuw nostalgia voor mij!
    Fijne dag liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer zeker een geslaagd cadeau mooi gedaan in deze kleuren, ook de roze pot uit het vorige bericht is pracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou die bevestiging krijg je van mij ook! Niks leuker dan een nieuwe plant een mooi plekje in een nieuw huis geven! Dat is dus ook voor mij een 1e kadootje voor een nieuw huis... En zo, met een zelfgemaakte rand word het wel een heel bijzonder mooi kado! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dat is zeker een heel tof cadeau, chic hoor! Heel mooi gemaakt en een prachtige eenheid met de pot, schotel en label.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk cadeau, deze plant in mooie bloempot met bijpassende schotel en label.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel leuk, dit cadeau voor het nieuwe huis! Je hebt heel fijntjes gestipt!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah