woensdag 10 mei 2023

Reggae kaartjes en reggae-mapje 🏝️



Met mijn zeefafdrukken op papier
maakte ik twee kaartjes.
(Wil je afdrukken op stof zien, kijk 
dan even naar gisteren en eergisteren.)


Ik sneed de afdruk uit met een cirkelsnijmal.
Tekende een streepjes lijntje. 
En ik voegde een emboste Hoera tekst toe.
Deze kaart ging vorige zomer naar 
een vriendin.


Voor haar en mij maakte ik met een
schrinkle nog een sleutelhanger.
Door het krimpen van het materiaal werden
de kleuren wel donkerder.
(Ik tekende gewoon met copics op
het schrinkle materiaal en gebruikte mijn
zeefdruk ontwerp als voorbeeld.)


Ze was heel blij met mijn post.


Een andere vriendin
(ze houden beide van reggae)
stuurde ik in april dit kaartje op.


Het kaartje heeft een ander randje en 
de hoera is omgekeerd van kleur.


Ik heb een mapje waar ik mijn
Reggae herinneringen in bewaar
( Tickets- foto's,...)
Ik pimpte onlangs de voorkant op 
met mijn reggae-ontwerp en wat knipsels.


Dit is voorlopig mijn laatste berichtje,
maar ik heb nog wat afdrukken over en 
ik kan er ook steeds nog nieuwe maken,
dus wellicht komt er een keer een vervolg
met mijn reggae-ontwerp.

Fijne dag! 🏝️



9 opmerkingen:

  1. Je hebt hier zelf veel plezier mee gehad.
    Het is hartstikke leuk allemaal.
    Deze kaarten vind ik ook weer heel mooi.
    Zeker voor reggae fans. Wat zullen deze opvallen tussen de rest van de gekregen kaarten.
    De sleutelhangers zijn goed gelukt. Wat een creativiteit!
    Wel jammer dat de kleuren wat donkerder geworden zijn, maar dat mag de pret niet drukken😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een creativiteit! Eens iets heel anders op een kaart , geeft zo`n vrolijk gevoel bij het zien van alles wat je maakte in dit thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sarah,
    Wat een leuk reggae projectje voor liefhebbers maakte je. Doet me even aan mijn freakentijd denken van jaren geleden... haha! Wij maakten ook mini-broches van punnaises met reggaekleuren...
    Ook het Sarah-stipjes-potjes-projectje is leuk geworden!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als kaart is de afdruk ook heel tof, leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke Reggae posts laat je zien. Daar word je als liefhebben van doe muziek vast erg vrolijk van.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op de kaart is het ook heel gaaf !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt leuke dingen gemaakt met je zeefdrukjes, leuk ook voor je vriendinnen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze zijn weer helemaal leuk, vooral de sleutelhangers!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah