maandag 19 juni 2023

Diamanten * Art Journal #40/2


Afgelopen weekend heb ik mijn gedachten
kunnen verzetten met een pagina te 
maken in mijn Art Journal.


Een hele tijd geleden maakte ik al een
begin van de rechterpagina met
de gelliplate en zelfgemaakte stempels.


De pagina er naast wat nog wit.


Met servetten beplakte ik de pagina.


De bloemen en de kleuren vind
ik heel mooi.


Onlangs stuurde een vriendin me
een bemoedigend woordje op en 
dat was mijn inspiratie.


De tekst is zo waar 💜


En zo had ik sinds lange tijd nog
eens een pagina klaar in mijn
Art Journal.

Vandaag staat er geen bezoekje bij Aranka
op de agenda, maar ga ik met Nomi wat 
quality doorbrengen in de stad.
Ze is klaar met haar examens en opdrachten. 
Het was deze keer niet evident voor haar 
om zich te concentreren, 
maar het is haar gelukt met
veel begrip van de school en de kans om
deadlines wat meer te spreiden.
De jongens hebben nog twee weken school en
ook zij doen het goed. Jaro beleeft zijn
laatste dagen van de lagere school.

Fijne dag!

☀️

7 opmerkingen:

  1. Mooie pagina Sarah
    Prachtig gemaakt en die tekst is zo waar!
    Geniet vandaag met Nomi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige pagina! Geniet van je uitje met Nomi.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je je even kon ontspannen met het maken van deze pagine. Heel mooi geworden!
    Fijne dag vandaag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Sarah,
    Leuk! Geniet van jullie dagje samen!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat je een leuke ontspannende dag hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tekst en heel mooi verwerkt in je journal. Heel veel tijd gaat nu naar Aranka toe en dat heeft ze ook zeker nodig, toch is het heel belangrijk om je andere kinderen ook hun aandacht te schenken. Wat goed van jou dat je even me-time met Nomi zoekt, fijn voor jullie beiden! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een prachtige creatie.
    Mooie tekst inderdaad.
    Zo fijn, zo'n ArtJournal, je kan jezelf er af en toe helemaal in verliezen en iets mooie maken en het gebruiken om gebeurtenissen te verwerken.
    Goed in af en toe ook even wat tijd vrij te maken voor iets anders, nog even dan is het vakantie, dat zal wat rust en ruimte hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah