vrijdag 16 juni 2023

Margo daagt Sarah uit #20: Welcome spring



Hoewel het volop voelt als zomer 
met de warme temperaturen, heb ik
vandaag toch een kaartje waarbij ik
de lente verwelkom.
'Welcome Spring'
Ik maakte het kaartje bij Margo op
haar knutselzolder begin mei.


Ze bedacht de uitdaging om met
dit papier 


En deze schets een kaartje te maken 


Van Margo mocht ik spulletjes van de
zolder gebruiken en ik vond de
reeds uitgesneden teksten en prentjes
er wel leuk bij passen.
Het kaartje was zo vrij snel klaar.
Het regende die dag mega hard en we
snakte naar de lente en de zon.
Die hebben we gekregen!
De hele maand dat Aranka in het ziekenhuis
ligt heeft de zon al elke dag geschenen.
Behalve dag 1, toen ze in coma lag, toen viel
de regen met bakken uit de hemel.

Ik heb voor Margo een nieuwe uitdaging.
Eentje waarvan we het wat 
frisser gaan krijgen.


Met deze ingrediënten
 (papier en gnomes van Marianne design)
moeten we een kerstkaart maken.


Deze schets moet verwerkt worden.
Wat het resultaat wordt zien jullie 
later in een duopost van ons twee.
Maar vandaag kan je op het blog 
van Margo haar creatie zien van haar
eigen bedachte uitdaging.



Fijne dag ☀️

7 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke lentekaart!!! Het kan nog net voordat de zomer begint.
    En laat de zon nu maar echt bij jullie gaan schijnen en je snapt wel hoe ik het bedoel.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele vrolijke en zomerse kaart in deze vrolijke kleurtjes.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar ben ik alweer, Sarah
    Wat een leuke samen geknutselde kaart heb je gemaakt, mooie kleurtjes bij elkaar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt de verschillende papiertjes mooi gecombineerd, knap gedaan.
    Wat bijzonder dat de zon steeds geschenen heeft voor jouw zonnestraaltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom net bij Margootje vandaan en ook jouw kaart is heel mooi geworden! Ik hoop dat de zon blijft schijnen voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke kaart maakte je met de spulletjes en het vrolijke papier. Momenteel is het te warm op de zolder om er gezellig te knutselen. Erg jammer.
    Dikke kniffel
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaart heb je gemaakt. Echt prachtig. Heerlijk vrolijk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah