donderdag 22 juni 2023

Kerstkaarten donderdag #25 * Sarah daagt Colien uit #14 'Hohoho'



Vandaag is er weer een duopost met Colien.
In januari stuurde ik haar 
nieuwe uitdagingen op.


Uitdaging 14:

Maak met de kerstman, de rendieren, 
de wegwijzer, de tekst en 
de bergen twee kaartjes. 
Ik wil ook ho ho ho op beide kaarten zien. 
De kaarten mogen op elkaar lijken,
 maar zorg toch voor een verschil
 zodat ze uniek zijn.


Dit werd mijn eerste kaart. 
Die laat ik meedoen bij 52 WTC.


Het hohoho papier komt uit een blok
van de Action.


Kaartje nummer twee lijkt erop,
maar toch is het anders want ik
plaatste het uithangbord met 
North Pole op een ander plek.


De bergen en de kraag van de kerstman
kregen een sneeuweffect.
De kerstman heeft een touw vast zodat
hij de snelle rendieren goed kan volgen.


Het werden twee leuke kaartjes!
Ik had ze al klaar in januari toen ik
de opdracht bedacht.
Colien maakte de hare gisteren,
ik ben benieuwd wat ze maakte...

Fijne dag!

14 opmerkingen:

  1. Twee leuke kaarten met die geinige stempeltjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn zeker twee leuke kaartjes Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartjes met het leuke dp en de schattige stempeltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten zeg. Echt heel schattig. Leuk om zo'n challenge te doen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaarten Sarah
    Leuk met die sneeuwbergen
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele leuke vrolijke kaartjes....
    Fijn dat de post voor Aranka is aangekomen.... beste met alles voor jullie allemaal.
    Gezellig dat je vandaag een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kaartjes zijn het geworden! Ik was nog erg aan het worstelen met de HOHOHO, maar niet aan designpapier gedacht. Nu ik heb bij jou zie, denk ik: oh ja, dat kan natuurlijk ook, haha. Bedankt weer voor een leuke uitdaging, ik ben normaal niet van die 'mini'- afdrukjes, maar vond deze 2 uitdagingen toch wel heel tof!
    Op naar de zomerse uitdagingen...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaarten, Sarah. Wat een subtiele verschillen :-) En genoeg ho-ho-ho op je kaarten!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superleuk deze kaartjes met deze mini-afdrukjes zoals jij ze noemt. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee leuke kerstkaarten met een subtiel verschil Sarah. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk, beide kaartjes. Em grappig het verschil te zien met Colien. Zij koos voor een groter verschil...ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, nou ik moest echt zoeken met het verschil hoor.
    Leuke opdracht heb je verzonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het zijn leuke, schattige kaartjes. En, ha, ha, ik moest ook even goed kijken voor het verschil
    Mooie dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn super leuk !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah