zaterdag 24 juni 2023

Veel sterkte - Samen zijn we sterk 💪



Begin mei maakte ik dit kaart voor
een overlijden van een man
van een ouder, die ik al ken heel
de schoolcarrière van Nomi.
Haar zoon en Nomi zaten 12 jaar
in dezelfde klas.


De tekst kreeg ik van Colien en
met een mooie bloem uit een blok
van de Action had ik vrij snel 
een kaartje klaar.


Aan de binnenkant kwam een bloem
in de tegenovergestelde kleuren.
Ik schreef er een mooie steungevende
tekst bij.

☀️🏠☀️

Vandaag is het de verhuis van Aranka.
Die stond al vast voor haar voorval.
Afgelopen maand ben ik geregeld bij haar
gaan inpakken, dat was een goed afleiding
maar met momenten ook heel emotioneel.
Haar oude appartement is 4 verdiepingen hoog
zonder lift en dat zal nog lang duren eer 
ze dat aan kan...
Maar gelukkig is haar nieuwe plekje
maar 1 verdiep hoog, dichter bij ons
en in een rustige buurt en dat stelt me 
toch al een beetje gerust.
Wanneer ze er echt kan wonen hangt af
van de operatie volgende week en de
verdere revalidatie daarna.
Maar het streefdoel is natuurlijk dat ze
haar jonge leven weer kan oppakken
in de toekomst. 
Maar voorlopig hebben we nog geen 
antwoord op deze vraag...
Vandaag komen er heel wat vrienden
van haar helpen met de verhuis.
Heel mooi om te zien hoe Aranka
zo wordt gedragen door haar omgeving,
dat geeft mij telkens moed om
verder te gaan en te blijven geloven
dat alles goed komt.

💜🏠💜

8 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, Sarah
    Met een prachtige tekst, dat zal troost geven
    Wat lief dat veel vrienden een handje meehelpen met het verhuizen, het is te hopen dat ze zo spoedig mogelijk haar intrek in het nieuwe huisje kan gaan nemen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte vandaag, hopelijk is het in België ook mooi weer en hoeven jullie niet in de regen te verhuizen.
    Liefs en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een stijlvol kaartje heb je gemaakt, mooi door zijn eenvoud
    heel veel sterkte gewenst met je dochter en de verhuizing wat moeilijk allemaal hè
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie stijlvolle kaart, met een prachtige zelfgeschreven tekst! Wat fijn dat haar vrienden komen helpen om te verhuizen. Veel succes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart, de mooie tekst heb je prachtig geschreven.
    Phoe, dat kwam er ook nog bij dus. Wel fijn dat ze nu op een betere plek komt, maar zo naar dat ze zelf niet deel uit kan maken van haar eigen verhuizing en het maar afwachten is wanneer ze er zelf kan zijn... nogmaals heel veel sterkte (wat niet betekent dat je altijd maar sterk moet zijn!) Mijn gedachten zijn veel bij jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zal dat raar zijn om haar spullen te verhuizen maar dat ze er zelf niet bij kan zijn om te helpen. Wel fijn dat ze straks dichter bij jullie woont en niet zo veel trappen op hoeft.
    Je kaart is mooi en de tekst is troostvol.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat er zoveel mensen en vrienden zijn die willen helpen en jullie ondersteunen. Daar voel je je door gedragen. En hoe bijzonder dat ze straks niet meer drie hoog zonder lift woont!
    Je kaart is heel mooi. Net als je kaart die mij in de bus viel, precies goed gekozen. Past inderdaad bij ons. En je schreef er mooie woorden bij! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Sarah,
    Oh, wat een werk allemaal... En dat met zo'n temperaturen. Gelukkig hadden jullie veel hulp van de vrienden van Aranka. Goed dat het inpakken een afleiding was maar zo jammer dat je het alleen zonder haar moest doen. Maar goed dat ze een ander stekje vond, dichter bij jullie en zonder al die trappen. Mijn dochter Caroline woonde enkele jaren geleden ook 3 hoog zonder lift... Ik mag er niet aan denken dat je dat alle dagen moet doen...
    De kaart is mooi, ook een jammer verhaal daar achter...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah