woensdag 28 juni 2023

Kleurenkaartenteam: Goud & Wit


Wat vliegt de tijd! Alweer de laatste
woensdag van de maand dus er moest
weer een kaartje gemaakt worden voor
het kleurenkaartenteam.
Deze keer waren de kleuren
goud en wit.


De laatste weken heb ik tijd helemaal
anders ervaren. Het schooljaar loopt
ten einde, Jaro studeert af van de 
lagere school, maar het gaat allemaal
 wat langs me heen.
Er kruipt veel tijd en liefde in de
zorgen rond Aranka.
Deze week is dan ook een spannende
week omdat ze vrijdag weer een 
operatie moet ondergaan.


Toen ik maandag
deze quote tegen kwam ik mijn potje
met theequotes, wist ik dat ik daar iets
mee wou doen.
Ik had weinig tijd om te knutselen,
maar mijn kaartje was best snel klaar.


Ik gebruikte washitape met 
wit en goud en eentje in zwart- wit,
want zwart mag altijd bij
het kleurenkaartenteam en dat
vond ik wel nodig om het kaartje wat 
pit te geven. De horloge van MD
past natuurlijk perfect bij mij
quote over tijd.
De wit ruimte vulde ik op met de
stipjes uit de klok en de streepjes
gebruikte ik als 'nietjes' voor
mijn quote.


Nog een laatste foto met betere belichting.
(Goud is niet makkelijk om te trekken.)
Ik werkte het kaartje af met
een stikrand met mijn naaimachine.

Ik was weeral op tijd klaar 
met mijn kaartje voor het
kleurenkaartenteam.

Andere deelnemers vind je
bij Martina.

O ja, zelfs na 6 weken haal ik
nog bijna dagelijks kaarten voor
Aranka uit de bus. Het is gewoon
zo'n fijn gevoel dat iedereen mee leeft.
Haar kamer staat gezellig vol met mooie
kaarten en mijn knutselbureau staat 
ook vol met kaartjes, die me telkens weer
moed geven als het even te veel wordt.

☀️ Fijne dag! ☀️



18 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Sarah
    Prachtige tekst
    Wat fijn dat mensen meeleven!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het goud en wit en het stoer horloge erop fijn dat je zoveel steun krijgt met de zorgen om Aranka en dat al de post die je krijgt je zoveel steun geeft. ik wens haar heel sterkte met de operatie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof kaartje, goed idee met het horloge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weinig tijd en dan zo'n MOOI kaartje maken Sarah in de kleuren van het Kleurenkaartenteam. MOOIE tekst in combinatie met dat horloge.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart met een mooie quote die op verschillende manieren uit te leggen is.
    Ik denk dat er nog steeds heel veel mensen veel aan jullie denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Sarah met een mooie spreuk.
    Wat fijn dat er zo met jullie wordt meegeleefd.
    Liefs en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje en ik kan me voorstellen dat jij het begrip tijd nu heel anders beleeft. Wat een zorgen om je lieve Aranka. Spannend, de volgende operatie. Heel veel sterkte allebei.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf kaartje Sarah....leuk met het horloge erbij!
    Wat fijn dat jullie nog steeds lieve post krijgen....dan voel je je wel gesteund he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart met die horloge op. Veel succes vrijdag voor Aranka
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A super cool card for a man, Sarah!! LOVE it!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Sarah,
    Oh, wat een mooie kaart maakte je voor deze maand. En hoe creatief hoe je zelfs de stipjes en streepjes gebruikt hebt... Deze kaart en tekst past perfect bij jou en bij de periode waarin je nu leeft.
    Zo fijn ook dat er zo veel mensen zijn die met jullie mee leven en die jou (,je gezin) en Aranka zo steunen.
    Blij dat je ondanks alles toch mee wou doen met mijn kleurencombinatie deze maand!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een toffe kaart!! Leuk dat je zo de theequote kon kombineren met het horloge (volgens mij is er ook nog ergens een challenge met het thema tijd Egel of K en K)
    Succes met alles daar.
    Tot het volgende KKT!! (en vast wel eerder)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat maakte je een schitterend kaartje met het washitape, het horloge en gouden accenten. Ik hoop dat het knutselen wat afleiding bezorgd, in alle zorg voor Aranka. Sterkte met alles, ook as vrijdag. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart is het! EN zo leuk dat je schrijft dat je weinig tijd had en dat je op tijd klaar was, bij de quote en de kaart!
    Fijn is dat he, als er zo meegeleefd wordt! Dat doet echt heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel gaaf deze kaart in de tinten van het KKT, tikje stoer ook.
    Fijn dat er zoveel mensen de moeite nemen een kaartje te sturen, dat zal inderdaad een steun voor jullie zijn. Sterkte met alles, Sarah.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart en ook passende washi tape heb je gebruikt. Een heel mooi resultaat. En het allerbeste met Aranka. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart voor het KKT met een toepasselijke quote, Sarah. Ik heb meteen even terug en vooruit gelezen op je blog, wat een drukke weken heb je toch met al je zorgen. Wat fijn dat de operatie goed verlopen is, hopelijk kan Aranka snel terug naar het revalidatiecentrum en gaan aansterken, zodat ze naar haar nieuwe woning kan.
    En hopelijk kom jij af en toe een beetje aan je rust toe. Ik denk aan je!
    En sorry voor mijn late reactie, ik had even geen internetbereik.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel mooi kaartje heb je gemaakt, met mooie tekst.
    Knap dat je ondanks alles toch mee doet deze maand.
    Veel beterschap gewenst.
    sorry voor mijn late reactie, heb wat tijd te kort door familiale omstandigheden,
    maar kijk... het is me eindelijk gelukt,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah