zaterdag 17 juni 2023

Veel zonnetjes voor Aranka



Vorige maand liet ik jullie de 
tekening zien die ik voor Aranka maakte.
Voor ik ze inkleurde kopieerde ik ze
en verkleinde ze en liet ze afdrukken op
dikker papier.
Toen ben ik veel zonnetjes gaan uitdelen
aan vrienden en familie met de vraag willen 
jullie de zonnetjes kleur geven en langs
achter een woordje van kracht en
hoop schrijven.
Ook ik kleurde een zonnetje in met
haar lievelingskleuren, stipjes en
woorden.


En langs achter schreef ik iets liefs.
Gisteren gaf ik haar mijn zonnetje op 
een houten blokje.


Ik stak het in een envelop.


Op de envelop schreef ik een mooie tekst.


De tekst deelde Wies met me en die vind
ik zo waardevol.
In de envelop zitten de eerste zonnetjes
die al zijn teruggekeerd.


Een bonte verzameling. Er gaan er nog veel 
terugkomen, want ik heb er toch zo'n 
80 tal uitgedeeld.
Aranka haar revalidatie gaat nog lang zijn
maar met dit initiatief hoop ik dat ze elke
dag de kracht en steunt voelt om zelfs op
grijze dagen niet de moed te verliezen.
Ze kan elke dag een ander zonnetje op 
het houten blokje zetten als een soort kalender.
Zo houden we de zon schijnende,
want de zon gaat op en ze gaat onder
of ze verdwijnt achter een wolk
maar de zon gaat nooit uit.

☀️💜☀️

 

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie gedachte Sarah!!
    Ik zit hier met een brok in mijn keel te lezen, PRACHTIG!!
    Wat heb je dit mooi bedacht en wat zal het Aranka goed doen.
    Je kreeg al veel mooie zinnetjes terug.
    Het idee van het houten blok en elke dag een nieuw kaartje erop vind ik heel goed bedacht, het zal echt steun gaan geven.
    Veel moed en heel veel liefs voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend MOOI Sarah!
    Dat geeft Aranka zeker kracht als het een keer wat minder met haar gaat.
    Heel veel liefs en geef haar maar een extra knuffel,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Sarah. En ik sluit me bij Daphne aan, ik vind het altijd zo knap hoe zij dingen zo mooi kan verwoorden. Heel veel sterkte weer Sarah en, natuurlijk Aranka.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig idee, en één waar Aranka veel aan zal hebben met al die mooie teksten! Veel sterkte allemaal!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig idee Sarah, al die zonnetjes zullen haar zeker goed doen. En wat een prachtige teksten hebn je gebruikt. Ik heb even terug gelezen hoe het jullie de afgelopen tijd is vergaan, wat een emoties allemaal en nog een lange weg te gaan. Maar ieder stapje is er eentje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk idee !!!!
    Zij zal blij worden hiervan !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie gedachte heb je vorm gegeven Sarah. Dat zijn vele zonnetjes en dat ze maar op jullie pad mogen schijnen en kracht mogen geven. Ik stuur er virtueel ook eentje 🌞 en een 💜 voor jullie allemaal maar speciaal voor Aranka.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi initiatief en goed idee! Dat geeft vast moed en hoop en vrolijkheid voor Aranka!
    Mooie tekst inderdaad....de zon schijnt altijd, ook als je haar niet ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik word stil van je prachtige blogbericht. Het initiatief is heel mooi, maar ook de teksten die voorbij komen raken me. Ik wens Aranka maar ook jou en de rest van je gezin heel veel zonnestralen, mijn gedachten zijn vaak bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit mooi bedacht. Vol liefde voor je dochter die het zo moeilijk heeft. Heel veel sterkte en kracht voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief idee, je hebt al wat respons gekregen, leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig initiatief Sarah
    Daar zal Aranka zich aan kunnen warmen, jouw zonnekaartje met teksten vind ik zo mooi en ontroerend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vanuit hier voor jou en je gezin, maar vooral voor Aranka stuur ik veel positieve energie... Die kunnen jullie vast nog lang gebruiken! Sterkte allemaal! Liefs, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Sarah,
    Hoe mooi is dit! Wat een leuk initiatief!!
    Hoop dat jullie echt kracht halen uit al die zonnen, nee, ik weet het eigenlijk zeker want er is niets zo krachtig als de zon!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah