donderdag 15 juni 2023

Kerstkaarten donderdag # 24 * Sarah daagt Colien uit #13 'North Pole littles'



Vandaag zijn Colien en ik er 
met een duopost.
Rond kerstmis bedacht ik voor
haar een nieuwe uitdaging:


Maak twee kaartjes met deze schetsen 
en de stempels 'North Pole Littles' 
van Hello Bluebird .


Met kerstdecoratie zette ik de afdrukjes
gezellig op de foto.


Dit werd mijn eerste kaartje.
Ik koos ervoor om te werken met
mooi papier van Marianne design.
Dit kaartje laat ik meedoen bij 52 WTC.


De lieve stempels kleurde
ik met copics.


Dit is mijn tweede kaartje.


Om het leuke papier toch rustiger te 
laten ogen combineerde ik het
met kraft papier.


Ik laat tenslotte de twee kaarten nog
een keer samen zien.
Ik ben benieuwd wat Colien maakte,
gaan jullie ook kijken bij haar?
Morgen staat er een uitdaging met
Margo gepland. 

 ☀️πŸ’œ☀️

15 juni, vandaag is het exact een maand 
geleden dat Aranka met spoed 
werd opgenomen. 
Het is heel moeilijk om te vatten en
te verwerken en zeker met de komende
operatie over twee weken.
We houden zeker moed, 
maar de vermoeidheid en 
de onzekerheid 
eisen zijn tol.

πŸ•―️πŸ’œπŸ•―️
Fijne dag! 

18 opmerkingen:

  1. hahaha, die had ik bij colien ook al gezien ! leuke kaartjes heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartje met de leuke sketches, het leuke dp en de schattige stempeltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof zijn ze en door hetzelfde papier echt een setje! Grappig hoe we met dezelfde afdrukjes en sketches toch iets anders maken! En leuk dat jij de plaatjes gemixt hebt!
    Houd moed, bij deze veel liefs en energie richting jullie!
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke vrolijke kerstkaartjes zijn dit.
    Ja dat wordt opnieuw weer heel spannend zo'n operatie, begrijpelijk dat je het moeilijk vind.
    Moet er dagelijks wel aan denken, heb vandaag ook een kaartje voor Aranka op de post gedaan, wel via jouw adres....
    We vinden het zo gewoon als alles zijn gangetje gaat, maar dat is het helemaal niet.
    Het allerbeste toegewenst!!
    Gezellig dat je er weer bij bent met dit warme weer met een kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes Sarah en houdt moed!!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe kaarten zijn het geworden met die leuke kleine stempeltjes!
    Probeer de moed erin te houden Sarah, ik wens je daarbij veel sterkte toe!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en vrolijke kaartjes! Mooi gemixed en gematcht! Spannende tijd, veel stress, ik kan het me voorstellen. Houd moed, Sarah.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee mooie kaarten heb je met de sketches en de leuke afdrukjes gemaakt.
    Veel sterkte en spankracht toegewenst.
    Wies xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er twee leuke kaartje van gemaakt Sarah....en dat terwijl je hoofd er misschien helemaal niet naar staat!
    Ik denk vaak aan jullie....blijf moed houden hoor!
    Liefs en heel veel sterkte,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaartjes volgens de schets. Echt mooi gemaakt. Fijn dat je wel een beetje afleiding hebt want het is zoveel wat er op jullie bordje ligt. En ja vooral die onzekerheid.
    En dus ook nog weer voor OK. Wel heftig allemaal. Blijf moed houden!!
    Toch een fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee heel leuke schetsen en wat een schattige stempeltjes heb je gekleurd. Heel veel sterkte de komende tijd weer.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke uitdaging heb je bedacht. Ze zijn zo leuk, die afdrukjes en de sketches ook.
    Ja, alweer een maand, maar wat heeft ze al vorderingen gemaakt. Ik snap heel goed dat je bijna geen tijd hebt om het te verwerken, want alles gaat door. En je wil natuurlijk ook tijd hebben om bij Aranka langs te gaan!
    Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele gezellige kaartjes met deze leuke stempels. Mooi gecombineerd met het dp.
    Wat een emotionele maand hebben jullie achter de rug. En dat zal nog vast wel een poosje duren. Heel veel sterkte nogmaals!
    Groetjes van HenriΓ«t

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaarten Sarah
    Mooi gemaakt
    Begrijpelijk dat al die emoties je vermoeien en natuurlijk ook heel spannend zo'n operatie in het vooruitzicht, in gedachte zijn we bij jullie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaarten, Sarah. En dat jullie alweer een maand in die narigheid zijn. Maar gelukkig ook alweer positieve stappen gezet. Sterkte ermee!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC ondanks de temperaturen.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel vrolijke kaarten, erg leuk.
    Het is vreselijk wat jullie moeten doormake , maar houd moed Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijke uitdaging is dit.
    Mooi dp heb je gebruikt, zeker de combinatie met kraft maakt het mooi rustig.
    Lieve stempeltjes hoor.
    Probeer goed voor bezems te blijven zorgen.
    Goed eten en drinken en op z'n tijd even terug trekken vuur wat Yoga of misschien wat knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je een leuke, vrolijke kerstkaarten gemaakt met deze digi's Sarah. Leuke uitdaging is dit. Ik ga zo ook even bij Colien kijken.
    Sterkte de komende tijd.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah