vrijdag 23 juni 2023

Twee pennenpotjes



In april stipte ik deze twee pennenpotjes.


Ze staan gezellig op mijn bureau.


Bij de grote grote mok gebruikte ik 
het patroon 'Mooie Mok' van Stipstijl.


Bij de kleine mok (kringloopgeluk) gebruikte
ik het patroon 'Boekenlegger' uit haar
 laatste boek 'de kids editie'


Ik maakte ineens ook een bladwijzer
met hetzelfde leuke patroon.


Ik ben blij met mijn drie gestipte items.
In april-begin mei zat ik volop in
mijn stipfase, ik heb nog wat dingen om te
laten zien en dat is fijn.
Gisteren was Aranka bezoeken niet
nodig en had ik een dag dat ik eens niks 
moest regelen. 


Ik haalde mijn verfjes boven en wat stenen
en liet mijn inspiratie de vrije loop gaan.
Het resultaat zien jullie nog wel, 
maar het was fijn om even mijn 
gedachten los te laten. 

Fijne dag! ☀️

6 opmerkingen:

  1. Prachtig stipwerk, Sarah!
    Hele leuke bekers en wat fijn dat he even je zinnen kon verzetten met dat stippen op steentjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je de potjes leuk gestipt en dan ook nog een bijpassend label toppie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om zo je buro wat op te vrolijken.
    Ik vind vooral het patroon van de boekenlegger op de mok heel mooi, het golvende geeft een beetje een "zen" gevoel als ik er naar kijk.
    Fijn om even helemaal te ontspannen tijdens het stippen,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat ziet dat er gezellig uit, tof om ook een boekenlegger te maken met dit leuke patroontje. Fijn dat je even een dagje voor jezelf had, dat laad de batterijen weer een beetje op.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige bekers, de patronen komen mooi tot hun recht, jij stipt ook zo netjes! Leuk om met de stenen aan de slag te gaan, heerlijk even ontspannen, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi stipwerk, dat staat vrolijk op je bureau.
    Zo fijn dat we een hobby hebben, zeker in lastige tijden.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah