dinsdag 20 juni 2023

Thank you for spreading some sunlight



Er moesten nog wat zonnetjes de post op
naar mensen die te ver woonde, maar graag
mee het initiatief steunen.
Dat was voor mij een ideale gelegenheid om
een bijpassend kaartje te maken.


Ik koos vrolijk zomers papier uit.


En vulde de kaarten met een gestempelde tekst,
een geschreven tekst en een uitgesneden tekst. 


Bij deze is het concept het zelfde,
maar ander papier.


Echt papier dat past bij
 de warme zomerse temperaturen.


Ik laat beide kaarten nog eens 
samen zien.


Ik kreeg zowel hier op mijn blog als van
de mensen die zonnetjes ontvangen hebben
heel fijne reacties.
Dat geeft veel steun, want ik geloof er in 
dat we samen heel sterk zijn. 

☀️💜☀️


Aranka kreeg van een vriendin 
een mooie steen met
 geneeskrachtige eigenschappen.
Ze vroeg of ik iets kon maken zodat
ze hem rond haar nek kon dragen.


Ik haakte gisteren een mini zakje en
versierde het met een juweel.

Alles wat moed en kracht geeft daar 
richten we onze aandacht op.

Fijne dag

☀️

7 opmerkingen:

  1. Die kaartjes zijn super geworden in combinatie met dat zomerse papier.
    En wow dat zakje is ook gaaf zo. Gaat Aranka blij mee zijn.
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaartjes, Sarah! Ook het zakje voor de steen ziet er mooi uit, fijn dat Aranka die nu om haar hals kan hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb vanmiddag een kaart voor Aranka gepost naar jouw adres. Je wil deze vast wel aan haar geven.

      Verwijderen
  3. Ze zijn inderdaad heel vrolijk en omdat jij zo mooi kan handletteren kan je een mooie bijpassende tekst maken.
    Ik vind de gedachte achter al die zonnetjes zó mooi.
    Je gehaakte zakje is ook super, nu kan de steen dichtbij Aranka zijn werk doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten Sarah, wat goed dat jullie uit zoveel dingen, momenten kracht kunnen halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleurrijke kaarten zijn het geworden. Ook het gehaakte zakje voor de steen is super, Aranka zal er vast veel steun aan hebben.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi die steen en het zakje dat je haakte. Lief van de vriendin van Aranka.
    Je kaartjes zijn supervrolijk. Wat doet dat toch goed als er met je meegeleefd wordt!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah