zondag 25 juni 2023

Roos en klokjes



Vandaag laat ik een naaiwerkje zien
wat ik al lang geleden maakte.
Het is een rozenpopje.


Ik maakte ook een hanger met 
klokjes in roze tinten.
Onderaan hebben ze belletjes.
De decoratie hangt al jaren op,
een tijdige geleden zette ik ze pas
op de foto.
Ideaal om te laten zien op
deze warme zomerdag.
☀️
Vandaag is het absoluut rust-zondag.
We hebben gisteren zo hard gewerkt dat
buiten de sleutel overhandigen er niets
meer gebeurd moet worden op het 
oude adres. Wat een teamwork werd er
gisteren verzet en wat een leuke bende!
De meeste helpers waren van het koor
van Aranka. Er werd dan ook volop gezongen
en om alle dozen naar beneden te krijgen 
(4 verdiepingen!!) werden er treintjes 
gevormd zodat niet 1 iemand alle
verdiepingen moest doen.
In een mum van tijd stond alles beneden.
(Er vloeide veel zweet met deze 
warme temperaturen 😅)
Ik coördineerde alles boven en 
deed al heel de opkuis.
De huisgenote van Aranka coördineerde
alles op de nieuwe plek.
Het uitpakken dat kunnen we 
op ons gemak doen en met videocalls
met Aranka. 
Vandaag ga in haar weer bezoeken en 
uitgebreid verslag doen, ik maakte
gisteren ook wat leuke filmpjes zodat
ze er toch ook een beetje bij was.
Ik ben blij dat de verhuisklus geschrapt kan
worden van mijn lijstje want het was pittig 
dat dat er ook nog bij kwam. 
Maar nu zijn we klaar voor 
een nieuw hoofdstuk.
Morgen start de laatste schoolweek voor de
andere kinderen, zijn er gesprekken in
het ziekenhuis, moet ik daar ook haar verhuis
van het revalidatiecentrum naar het
ziekenhuis voorbereiden en is
vrijdag de operatie.
Nog even moed houden dus! 💪

☀️ Geniet van jullie zondag! ☀️

9 opmerkingen:

  1. Schattige viltwerkjes.
    Wat een timing die verhuizing..., goed dat die nu achter de rug is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk !!!
    Fijn dat alles vlot is verlopen...
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke popjes en belletjes Sarah
    Wat geweldig zo'n teamwerk met de verhuizing!
    Spannend het vooruitzicht op de operatie
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke versiering is het geworden. En het is ook tijdloos. En wat een roerige en drukke weken daar bij jullie. De verhuizing gelukkig achter de rug. Nu de Ok voor Aranka nog en dan helemaal opknappen. En je kids zijn ook al vroeg vrij. Ze moeten hier nog 4 weken naar school.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig dat rozenpopje en de hanger. En wat geweldig al die hulp! En slim aangepakt om een soort trien of ketting te vormen met dat warme weer. Fijn dat je gisteren echt even kon rusten. Een drukke week voor de boeg, dus heel fijn als er dan een rustdag tussen zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi is hanger en het popje, prachtige decoratie!
    Heel fijn dat de verhuisklus is gekaalrd met gelukkig hulp van zoveel handen. Pfff... dat er gezweet werd kan ik me voorstellen. Succes met de drukke week die aangebroken is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend fijn dat er bij de verhuizing zoveel hulptroepen waren..... en wat een heerlijke sfeer; ik ben écht onder de indruk; prachtig vind ik dit!
    Fijn dat er nu ff een rustdag tussen zit.... komende week wordt weer druk lees ik. Sterkte de komende week (met name vrijdag).... denk aan jullie!
    Geweldig mooi die hanger met klokjes en het rozenpopje is écht schattig! Heb zelf een hanger van vilten kerstengeltjes; hangt het hele jaar, want vind het meer beschermengeltjes dan kerstengeltjes 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Sarah,
    Wat een lief poppetje alweer en ook de klokjes zijn super mooi...
    Wat fijn dat de zware klus in 1 dag geklaard was. Wat mag Aranka blij zijn met zo veel steun en vriendschap!
    Goed dat ze aan een nieuwe start kan beginnen en dat jullie nu stilaan haar nieuwe stekje kunnen organiseren tegen dat ze er naartoe kan gaan.
    Maar concentreer maar eerst vooral op haar herstel. Met zo veel liefde en vriendschap gaat Aranka zich wel gesteund voelen...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een drukke en heftige periode voor jullie Sarah....maar fijn dat je hier en daar hulp hebt.
    Het poppetje is schattig gemaakt!
    Groetjes en heel veel sterkte met alles,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah