maandag 5 juni 2023

Femminde daagt Sarah uit #16 : Missees in een frame



Vandaag heb ik twee kaartjes om te
tonen naar aanleiding van een uitdaging
van Femminde.


Ze stuurde me vorige verjaardag deze
leuke spulletjes op en ik moest
een kaart maken met het frame en de dames.


Dit was een inspiratiefoto die
ze met me deelde.


Ik maakte eerst dit kaartje met het frame
dat ik van Femminde kreeg.
De bloemen op de inspiratie foto 
liet ik hier ook terugkomen.


Het kaartje heeft al een bestemming
want ik ken iemand die echt op deze 
dame lijkt.


Zelf had ik ook zo'n soort frame,
dus maakte ik er nog 1.


Ik gebruikte restjes papier en voegde
wat dots toe om het feestelijker te maken.


Deze uitdaging leverde me twee kaarten op,
die ik in april maakte.
Ik ben benieuwd wat Femminde maakte, ik
weet dat de hare al veeeeeel eerder 
klaar waren. 😉

☀️💜☀️

Deze ochtend breng ik Aranka met
een rolstoel en met hulp van Ilse 
naar het revalidatiecentrum,
dat vlak naast het ziekenhuis ligt.
Dat is de eerste keer in 3 weken dat ze
buiten komt en dat uitstapje zal veel 
van haar vragen. 
Daar gaan we haar nieuwe tijdelijke
plekje gezellig maken en zal ik wel horen
hoe de komende maand zal verlopen.
Vandaag dus een belangrijke stap
in haar herstel. Ze is zo sterk en 
doet het heel goed!
💪

12 opmerkingen:

  1. een reeks leuke kaartjes heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een leuke kaartjes!! En weer zo heel anders geworden dan die van mij. En dat vind ik dan juist weer leuk. Mooie kleurtjes heb je ook gebruikt.
    En succes vandaag voor Aranka en jou nu jullie weer een stapje dichter bij herstel zijn.
    Zal wel pittig zijn maar dit is echt de plek waar ze weer helemaal beter wordt.
    Succes toegewenst!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om zijn "foto kaart" te maken.
    Ik vind het leuk dat de Missies uit het frame komen, dat geeft een leuk effect.
    Succes vandaag, de zon op het gezicht van Aranka zal haar zeker goed doen. Net zoals haar plekje een beetje gezellig en eigen maken, fijn als ze zich een beetje thuis gaat voelen, dat zal helpen bij het herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt hele leuke kaarten gemaakt Sarah, wat grappig dat een van de plaatjes op iemand lijkt.
    En weer een klein stapje vooruit voor Aranka. 👍 Ik leef met jullie mee.
    Liefs en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt superleuke en feestelijke kaarten gemaakt met deze leuke dames! Missees geslaagd! Wat fijn dat Aranka aan het begin staat van een volgende stap! Veel moed en sterkte voor jullie allemaal.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sarah,
    Fijn dat je weer kaarten kan posten en hiermee wat me-time en ontspanning hebt. Zelf ben ik niet zo'n fan van deze stempels maar je maakte er vrolijke kaarten mee. Het achtergrondpapier maakt ze erg leuk...
    Wat fijn dat Aranka een stap verder in haar herstel kan zetten... Veel succes voor haar en hopelijk brengt het voor jullie ook wat meer rust...
    Ik neem aan dat ze naar Revarta gaat, da's daar echt goed hoor!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten heb je gemaakt, Sarah
    Een stapje verder in het herstelproces voor Aranka, hopelijk heb je haar kamer een beetje kunnen opleuken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, gaaf! Wat fijn dat Aranka even naar buiten kon, met kleine stapjes vooruit kom je uiteindelijk ook een heel end, sterkte Aranka en ook voor jou als mama Sarah, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee hele leuke kaarten met de missees in een frame. Grappig dat de eerst missee op de eerste kaart iemand lijkt en dat de kaart daar ook naartoe gaat.
    Sterkte voor Aranka in het revalidatiecentrum. Fijn dat jullie haar plekje daar gezellig hebben gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaarten met die dames erop.
    Gezellig maken is volgens mij wel aan jou besteed.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. twee vrolijke kaartjes op een vrolijke dag, fijn om dat samen met Ilse te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kaartjes heb je voor de uitdaging gemaakt. En toch weer een stapje dichter bij het herstel.
    Groetjes en veel goede moed. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah