vrijdag 30 juni 2023

Gestipte en geschilderde stenen



Ik stipte en schilderde afgelopen week
 deze collectie stenen. 
Dit zijn de voorkanten.


Dit zijn de achterkanten.


Hier ben ik lekker bezig met stippen
en schilderen.


Deze stenen stipte in met
porseleinverf.


Deze stenen en de volgende stenen
schilderde en stipte ik met acrylverf.


Het waren steeds korte momentjes,
maar een ideaal projectje wanneer er 
maar weinig tijd is en ik toch even
wil ontspannen.


Bij deze stenen schilderde ik eerst een
grondlaag en daar kwam dan kleur op.


Deze steen schilderde ik met in
mijn gedachten Aranka.


Dit is de voorkant en de achterkant
van de steen. 
Gisteren is ze weer binnen gegaan
in het ziekenhuis voor de operatie,
die deze ochtend plaats vind.
Haar zakje gebruik ik nu en daarin
steekt de steen die me 
verbind met Aranka.
Zo is ze heel de tijd bij mij.
Vandaag is het spannend wachten tot 
de dokter belt dat de operatie gelukt is 
en dan hopen dat ze vlot herstelt en
weer gauw naar het revalidatiecentrum kan.

☀️💜☀️

10 opmerkingen:

  1. prachtig al die gestipte stenen....
    heel veel sterkte vandaag, wachten is zo vreselijk...we denken aan je.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stipstenen heb je gemaakt Sarah
    Bijzonder mooi is het exemplaar van Aranka
    Lieve Sarah heel veel sterkte vandaag in gedachten zijn we bij jullie
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt de stenen prachtig gestipt Sarah! Die met het zonnetje is wel een heel bijzondere. Ik wens jullie heel veel sterkte vandaag, en in gedachten ben ik bij jullie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi , maar vooral sterkte !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stenen!! Fijn dat het zo fijn is om mee te ontspannen.
    En hier duimen we mee voor een geslaagde operatie en dat ze gauw weer kan revalideren.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop van harte dat het vandaag heel goed gegaan is, wat een spanning.
    De stenen zijn heel mooi, fijn dat ze je toch een beetje ontspanning kunnen brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie gestipte en geschilderde stenen heb je gemaakt. Zeker de onderste twee w.o. die voor Aranka met gehaakte zakjes. Ik hoop van harte dat de operatie goed verlopen is. Sterkte en liefs, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte! Fijn om een hobby te hebben waardoor je even niet aan deze zware tijd hoeft te denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf idee om stenen te stippen. Hier liggen al heel lang stenen om te beschilderen en dan ergens neer te leggen. Hoe is het met Aranka gegaan vandaag? Ik hoop de de operatie geslaagd is en ze weer spoedig verder kan met de revalidatie. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende stenen zijn het! Wat heb je dat mooi gestipt. Ook zo'n zakje erbij is geweldig mooi. D esteen van Aranka past helemaal als je aan de zon denkt. En ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe het is gegaan met de operatie van Aranka.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah