donderdag 6 mei 2021

31 days of gelprinting #1* Opdracht 1 -5



Bedankt voor jullie toffe reacties
gisteren op mijn afdrukken!
Vandaag laat ik de eerste 5 opdrachten
zien van de challenge die nu loopt
van Birgit Koopsen.


De eerste opdracht is Silhouette.


Hier gebruikte ik dames voor uit 
magazines die ik op mica
overtekende en de dansende
dame van Stamping Up.


Voor de opdracht ' Scheuren '
maakte ik dit.


Hier zie je de verschillende gescheurde 
papiertjes die ik gebruikte om
de laagjes te creƫren.


Opdracht 3 is Wrinkle, ik liet me 
inspireren door ...


WaterRIMPELS


Ik gebruikte deze materialen
voor mijn afdruk.


Opdracht 4 en 5 deed ik in 
dezelfde kleuren.
Ik hou zo van de kleurtjes en hoe
de afdruk uitdraaide.


Ik gebruikte dit materiaal.


De start is gemaakt bij de
nieuwe challenge.
Wordt gauw vervolgd!


Fijne dag!





 

7 opmerkingen:

  1. Prachtig Sarah
    Wat een leuk effect geeft dat toch he al die techniekjes op de gelliplate!
    Heel mooi!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk Sarah! Ik vind die veer ook echt tof. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Sarah, wat een creatieve afdrukjes heb je maakt voor deze gel printing opdrachten. Ook erg leuk dat je laat zien welke materialen je gebruikt hebt. Ik ben benieuwd naar het vervolg.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stuk voor stuk leuke werkjes en weer nieuwe ideetjes.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is geweldig zeg! Wat een mooie gelliplate achtergronden. Zo kleurig en de opdrachten heb je heel mooi uitgevoerd..
    Tot morgen, 8.00 uur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee jij kunt dat wel goed zeg! Heel mooi allemaal.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah