donderdag 20 mei 2021

31 days of gelprinting # 7 ' Opdracht 12 en 13



Vandaag kom ik jullie dag 
weer op vrolijken.
Jullie zagen gisteren opdracht 12
' Draw ' en vandaag heb ik er nog
 een vervolg op.


Ik tekende met acrylstiften
op mijn gelliplate. 
Ik liet het drogen, rolde er een
laag lichtblauwe verf over en
maakte een afdruk.


Dat werd dit resultaat!


Ik knipte het op formaat van alle
andere opdrachten.
Al deze kleuren gaf me het idee om 
het te combineren met opdracht 13.


Want die opdracht is Translucent en
dat interpreteerde ik heel letterlijk.
Transculent is doorschijnend.


Want je kan er doorkijken!
Je ziet er door dus de mooie 
kleuren van mijn mandala.


Maar ook zie je aan de andere kant
deze afdruk piepen.


Die maakte ik net als gisteren
met ecolinestiften.
Laag 1 zijn gewoon wat blauwe
kleuren door elkaar.


En voor de tweede laag tekende
ik bloemen op de gelliplate.


Samen gaf het dit resultaat.



Met deze laatste twee foto's zien 
jullie heel goed hoe ik opdracht
12 & 13 combineerde.

Wat staat er morgen op de planning?
Tja opdracht 14!
Ik zit er helemaal in en voor 1
keer wil ik iets dat ik begin eens
echt afmaken in een korte tijd en 
er niet maanden over doen.
Het uiteindelijke doel wordt 
een boekje.
We zijn bijna halverwege 😉




 

5 opmerkingen:

  1. Bij deze opdrachten is het vooral zaak om je creatieve brein aan het werk te zetten😉.
    Jij hebt weer goed je best gedaan, 2 opdrachten combineren, zo goed bedacht!!
    Mooie kleuren hoor, het is (zoals zo vaak bij jou) weer en vrolijk geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig resultaat Sarah
    Mooi met die acrylstiften op de gelliplate!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je veel leuke opdrachten, zo leren wij ook nog eens wat

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me leuk om deze opdrachten uit te voeren, het daagt je creativiteit uit.
    Mooie resultaten.
    Groetjes en nog een fijne avond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakt zo echt van alles. Leuk om te zien!! Weer lekker af en toe het rijk alleen??
    Fijn week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah