zondag 23 mei 2021

Stickey Sunday#11 ' I am... Mini AJ #7



Vandaag toon ik weer een pagina in 
mijn Mini AJ waar ik weer een
theequote in verwerkte en wel 
deze mooie affirmatie.


Ik maakte met de stempel deze
afdrukken. De twee stroken dat is
tape die ik ook maakte met
de gelliplate en dus thuis hoort
op deze Stickey Sunday.


Hier zien jullie duidelijk de
linker pagina.


En hier de rechter.
De tekst schreef ik natuurlijk zelf.


Ik laat nog eens het geheel zien.

Ik wens jullie allen een fijn
Pinksterweekend.
Hier lagen we er allemaal laat in,
we keken samen het Eurosongfestival
met popcorn die ik zelf maakte.
Gezellig 🍿🍿🍿 😋

 



9 opmerkingen:

  1. Oh, wat prachtige pagina's, super ! En voor jullie ook een gezellig Pinksterweekend, vandaag toch al wat zon ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi gemaakt.
    Lekker popcorn zelf maken.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren heb je gebruikt, prachtige pagina
    Je kaartje is aangekomen, zal geduldig afwachten op de uitleg :-)
    het is in elk geval heel mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie pagina's heb je gemaakt, mooie tekst ook.
    Ja ik heb ook alles afgekeken..bij de puntentelling viel ik in slaap helaas...
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie pagina’s. Prachtig, dat paars met groen.
    Hier af en toe een stukje songfestival , we zijn geen echte fans. Maar ik vind wel dat Rotterdam geweldig gepresenteerd heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je weet, ik ben dol op deze kleuren combinatie!
    Wat leuk om met verf te Stempelen.
    2 Mooie pagina's.
    Je boekje raakt al aardig vol hè?!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah