woensdag 5 mei 2021

Gelprintingchallenge #14 ' Yarn '



Vandaag laat ik weer een opdracht 
zien van de Gellprinting challenge
van september 2019.


Ik werkte met draad/touw.
Eerst legde ik ze zo.


Dan in de andere richting.


Dat leverde deze twee afdrukken op.
Een gewone druk en een ghostprint.


Dan probeerde ik het met ruw touw,
dat ik nonchalant neerlegde.


En hier legde ik het weer anders.


Dat leverde deze toffe afdrukken op.


Hier zie je de 4 afdrukken samen,
nu moest ik er nog een mooi 
geheel van maken.


De afwerking deed ik weer met
de naaimachine. 
De letters sneed ik ook weer uit
een restje van mijn afdrukken.


Hier nog eens een overzicht 
van alle opdrachten.
Wie me volgt op Instagram heeft 
ook gezien dat ik met de nieuwe
challenge bezig ben. 
Die pak ik anders aan,
ik werk kleiner en ik probeer
echt deze maand mee te doen.
Ik laat binnenkort wel wat zien
hier op mijn blog.

Fijne dag!




 

10 opmerkingen:

  1. Mooi.
    Wat creatief bedacht.
    Ik hou van blokjes/hokjes, maar ook de afdruk van de "nonchalant" neergelegde touwtje vind ik heel mooi.
    Het eindresultaat ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk effect Sarah!
    prachtige kleuren ook!
    Veel succes met het volgende, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat geeft echt supergave effecten. Leuk dat je door deze challenge de mogelijkheden leert kennen, ik zou ze niet zomaar kunnen verzinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee. Ik vind je heel inspirerend. Niet dat ik veel met papier doe, maar het is gewoon leuk om te zien wat je maakt. En iets als dit, kan ik natuurlijk wel doen met mijn gelliplate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo tof en lekker fleurig.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige printjes Sarah.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldig effect met dat touw!!
    Hele mooie afdrukken heb je ervan zeg.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke resultaten heb je gemaakt. Die met het koordje wil ik zeker ook uitproberen !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke serie heb je gemaakt met de gelli plate, de techniek met de koordjes moet ik onthouden. En onder welke naam kan ik je vinden op Instagram ?
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah