dinsdag 18 mei 2021

Diertjesdinsdag #11 *Margo daagt Sarah uit #15



Vandaag nog eens kaartje
op mijn blog.
Niet zo maar een kaartje,
want Margo daagde me uit.


Ik moest met dit schoolbord 
een kaartje maken met een diertje
naar keuze en Margo daagde mij extra
uit op er op te handletteren.


Ik koos voor het aapje.
Ik handletterde er een grappige
tekst op met een wit stiftje.
Ik ben benieuwd wat Margo maakte
en ik heb voor haar ook
een nieuwe opdracht bedacht.


Ik stuurde Margo deze leuke
stempelafdrukken op en
de kleuren er naast wil ik
heel duidelijk terug zien op
een kaartje.
De volgende duopost zal dus
lekker zomers zijn.

Fijne dag!



 

7 opmerkingen:

  1. Ha ik was net bij Margo en zij liet haar versie zien van jullie uitdaging
    Wat heb je dit weer leuk gemaakt Sarah, schattig dat aapje en ja handletteren is jou wel toevertrouwd, goed gelukt deze uitdaging, op naar de volgende

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige kaart met het aapje aan het schoolbord! De handletter tekst is er leuk bij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er zeker wat moois van gemaakt!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een superleuke kaart gemaakt, heel vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuk kaartje Sarah.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk en lekker zomers inderdaad. Ik maakte er inderdaad ook een verjaardagskaart van. Ik ga aan de slag voor de nieuwe uitdaging. Wat een leuke stempels en vrolijke kleuren.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk schoolbord, teksten maken is jouw wel toevertrouwd . . .

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah